zaterdag 31 januari 2015

Shoplog: the Body Shop

Hej hej!

Ik ben de laatste tijd echt helemaal into de producten van the Body Shop. Rond kersttijd is er altijd sale en ik heb een paar leuke dingen gekocht!

Wild Organ Oil Body Butter

Deze body butter had ik al in de zomer gekocht toen de body butters 2e halve prijs waren.
De body butter is lekker dik en voedend. De geur is neutraal, maar dat is juist wel lekker als je niet zo'n sterke geur wilt gebruiken. Ik vind deze body butter erg lekker!

Vineyard Peach Body Butter

Deze body butter is heel anders dan de argan olie. Het is een frisse, zoete geur, lekker fruitig. Een hele lekkere zomerse geur.

Glazed Apple Body Butter

Deze body butter komt uit de kerstcollectie. Het is een zoete geur, maar ook wel een beetje zuur. Ik vind het zelf niet echt een kerstgeur, maar ik vind hem wel ontzettend lekker!

Frosted Cranberry Body Butter

Ook deze body butter komt uit de kerstcollectie. Het is een zoete geur, een beetje aardbei-achtig. Ook dit vind ik niet een echte kerstgeur, maar een geur die je het hele jaar kan gebruiken.

Glazed Apple Shimmer Lotion

Deze bodylotion heeft dezelfde lekkere geur als de appel body butter. Er zitten glitters in dus het is een soort parelmoerachtige lotion. Het is lekker licht maar toch voedend, en door de parelmoer is het net even anders dan de normale body lotions!

Dit waren mijn aankopen van the Body Shop. Ik vind de producten echt heerlijk en raadt ze aan iedereen aan. Er is voor ieder wel wat wils, van zoete fruitige geuren naar meer neutrale geuren.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen :)
Hejdå!
Xx Carmen

1 opmerking: