woensdag 13 augustus 2014

Update: Back in Holland!

Hej hej!

Ik begin maar meteen met het leuke nieuws: Ik ben aangenomen voor de opleiding Forensisch Onderzoek in Amsterdam!
1 september ga ik beginnen aan de opleiding, zo spannend! ;)
Bron
Dus nu woon ik niet meer in Zweden. Ik woon nu in Hoofddorp bij mijn tante op de zolderkamer. Eigenlijk vind ik dat wel heel erg fijn, dan ben ik niet in 1 keer alleen op een studentenkamertje.
Deze blog gaat daarom ook anders heten en er zullen niet meer zoveel berichten over Zweden gaan. Natuurlijk ga ik wel terug naar mijn familie in Zweden en schrijf daar dan blogposts over!
Deze blog zal nu meer gericht zijn op mijn opleiding en alles wat daar bij komt kijken!
Ik probeer zo vaak mogelijk updates te schijven over wat ik allemaal aan het doen ben en hoe de opleiding is.
Natuurlijk blijf ik ook lekker schrijven en foto's maken over de uitstapjes die ik maak :)

Xx Carmen


Bron

2 opmerkingen:

  1. Hey Carmen, succes met je opleiding! Had je heimwee naar Nederland, of kun je die opleiding niet doen in Zweden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debbie!
      Dank je wel! Eigenlijk allebei, haha. Ik miste Nederland en de opleiding die ik nu ga doen moet je in Zweden via de politieschool doen.

      Verwijderen