zaterdag 2 augustus 2014

Shoplog: Växjö

Hej hej!

Laatst ben ik weer eens naar de stad geweest en heb ik een paar leuke dingetjes in de sale gekocht!

Bij de H&M heb ik een maxiskirt en een ketting gekocht.

Dit is een donkerblauwe, lange rok met een elastiek in de taille. Het is een erg lekker stofje en de rok zit daarom ook erg lekker! Ik heb 75 Zweedse kronen voor de rok betaald, omgerekend is dat zo'n €8,-.


Deze ketting vond ik wel grappig met al die buisjes! Hij was maar 30 Zweedse kronen, omgerekend rond de €3,- en daarom moest ik hem wel meenemen!

Bij de Gina Tricot (soort van H&M) heb ik twee leuke topjes gekocht.

Het eerste topje is een peplum top. Het is wit met lichtblauwe streepjes. Het topje is gemaakt van biologisch materiaal en is daarom lekker dun en luchtig. Ik heb hier 50 Zweedse kronen voor betaald, omgerekend rond de €5,50.

Het tweede topje is ook een peplum top. Dit topje is van zwart kant gemaakt en is aan de achterkant doorzichtig. Ik heb hier 75 Zweedse kronen voor betaald, omgerekend ongeveer €8,-.

Bij de Glitter (een soort van Accessorize) heb ik een zonnebril, een paar oorbellen en een ketting gekocht.

Deze zwarte zonnebril met bloemetjes vond ik zo leuk, dus moest ik hem hebben! Ik heb hiervoor 50 Zweedse kronen betaald, omgerekend ongeveer €5,50.

Deze oorbellen vond ik erg mooi, het zijn rose goude hangers. Ze zijn lekker licht en passen overal bij. Hier heb ik 15 Zweedse kronen voor betaald, dat is omgerekend ongeveer €1,60.

Als laatste heb ik nog deze ketting gekocht. Het is een mooie statement necklace met een soort van pastelkleurige bloemen. Hier heb ik 37 Zweedse kronen voor betaald, dat is omgerekend ongeveer €4,-.

Dat waren mijn aankoopjes alweer! Niet heel erg veel, maar ik ben erg blij met al mijn nieuwe spulletjes.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en zien!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen! Ben vooral weg van de laatste ketting!

    Toen ik in Zweden was heb ik zolang bij Gina Tricot gelopen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja ik vond die pastelkleurige ketting zo leuk :)
      Haha ja, Gina Tricot is echt een hele leuke winkel!

      Verwijderen