dinsdag 17 februari 2015

Back to Sweden!


Hej hej!

Ik heb al een tijdje geen blogpost meer geschreven omdat ik het erg druk had met school en ik ook een paar dagen ziek op bed heb gelezen, maar nu ben ik er weer!
Zoals je in de titel van de blogpost al kan lezen, ga ik terug naar Zweden. Nee, ik ga niet terug verhuizen, ik ga alleen een paar daagjes op bezoek. 
Sinds augustus ben ik niet meer terug geweest, dus het werd echt wel weer tijd!

Volgende week heb ik voorjaarsvakantie en ga ik lekker 5 daagjes terug naar Zweden. Weer even lekker de rust en de natuur in voor een paar dagen, zodat ik na de vakantie weer helemaal ontstresst verder kan met studeren ;)

Ik ga niet in mijn eentje naar Zweden, ik ga samen met mijn beste vriendin. Deze vriendin is nog nooit in Zweden geweest dus het is extra leuk om terug te gaan en van alles van het land te laten zien aan haar.

Ik neem uiteraard mijn camera mee en ga proberen lekker veel foto's te maken voor mijn blog. Op dit moment ligt er sneeuw, misschien dat het er nog ligt als wij er zijn. Dan kan ik extra mooie foto's maken!


Deze foto maakte ik vorig jaar in de sneeuw, kijk hoe schattig die huisjes!

Hejdå!
Xx Carmen

1 opmerking: