woensdag 3 december 2014

I Love Beauty event

Hej hej!

Afgelopen zaterdag ging ik naar het I Love Beauty event van Miss Lipgloss! Ik volg Cynthia van Miss Lipgloss al een tijdje, in Zweden ook al. Mijn beste vriendin zag dat er een event zou komen en we hadden meteen tickets gekocht.

Het event was 28, 29 en 30 november in de IJselhallen in Zwolle. 
Er waren allemaal standjes van verschillende beauty- en fashionmerken. Ook waren er verschillende workshops, helaas waren deze allemaal al uitverkocht toen wij binnenkwamen... In het midden van de hal was een podium en daar kwamen verschillende mensen praatjes houden of fashion en beauty.


Onder andere stonden The Body Shop, Philosophy, Rimmel Londen, Sally Hansen, Prettybox, Flormar, Miss Lipgloss en haar boek, Sabon en Yankee Candles op het event. Bij deze standjes kon je producten kopen, vragen stellen en meestal ook producten uitproberen. Bij de stand van Miss Lipgloss zelf kon je je boek laten signeren en met Cynthia op de foto.



Bij de stand van Prettybox heb ik de beurseditie gekocht. Prettybox is een beautybox die je elke maand in de bus kan krijgen. In de box zitten verschillende beautyspulletjes van bekende merken.
Bij dit event was de Prettybox €7,50. Er waren verschillende soorten, namelijk de beurseditie, de box van april en de box van oktober.
Ik heb voor de beurseditie gekozen want dat vond ik wel een leuk aandenken aan deze super leuke dag!

In mijn Prettybox zaten twee maskers van het merk Ziaja, de Rose Butter en de Manuka Tree Purifying. Ook zat er een oogcreme tegen donkere plekken van Benefit in, de It's Potent! Eye Cream. Van Orlane Paris zat er de B21 Vitalizing Scrub in. Van het merk Naobay zat er de Oxygenerating Cream Moisturizing in. En als laatst zat er een blauw nagellakje van het merk Golden Rose in.
Echt super leuk! 

Ik heb een ontzettend leuke dag gehad bij het I Love Beauty event!
Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten