zondag 28 december 2014

Tag: Lazy Sunday

Hej hej,

Kerst is alweer voorbij, oud & nieuw komt er weer aan. Vandaag is het zondag, even bijkomen van al de kerstdiners :)  Ik zag deze tag laatst voorbij komen en ik dacht laat ik deze op mijn blog zetten!



Vroege vogel of lui uitslapen?

Als ik niet vroeg op hoef te staan blijf ik liever lekker liggen in mijn warme bedje. Ik ben helemaal geen uitslaper, maar als ik wakker wordt heb ik meestal geen zin om meteen mijn bed uit te gaan en ga ik lekker een boek lezen.

Haar opgestoken of lekker los?
Haar lekker los

Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding?
Meestal heb ik gewoon alledaagse kleding aan omdat ik op zondag wel eens de deur uit ga. Als dat niet zo is heb ik meestal een joggingbroek aan met een warme trui.



Koos make-uploos of perfecte make-up?
Koos make-uploos

Momentje voor jezelf of druk programma?
Allebei eigenlijk, het ligt eraan of ik nog veel moet doen voor school of moet werken. Meestal maak ik wel iets van huiswerk en soms moet ik werken op zondag dus dan heb ik wel een druk programma. Als ik niet veel te doen heb doe ik lekker rustig aan en ga ik series of een film kijken.

Boeken lezen, tv kijken, YouTube kanalen afstruinen of de hele dag hangen op bed?
Alles!

Bellen, Facebooken, Whatsappen of Twitteren met vriendinnen?
Whatsappen doe ik elke dag, ook op zondag :)



Uitgebreid avondeten of fastfood?
Ik eet gewoon wat de pot schaft en dat varieert per week.

Hoe ziet jouw ideale zondag eruit?
Mijn ideale zondag zal een lekkere luie zondag zijn. Lekker een boek lezen, film of series kijken. Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om iets te doen, lekker uitwaaien op het strand of shoppen.

Vroeg of laat naar bed?
Wanneer ik moe begin te worden ;)

Dit was het weer voor deze keer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en iedereen mag natuurlijk deze tag overnemen :)
Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten