woensdag 13 april 2016

Rimmel Super Gel | Nail polish

Hej hej!

Zoals jullie laatst konden zien in de What I Got For My 21th Birthday, kreeg ik een super mooi lichtblauw nagellakje van Rimmel. Vandaag laat ik jullie zien hoe het eruit ziet op mijn nagels en vertel ik wat ik er van vind!


De Rimmel Super Gel nagellakken zijn gellakken waarbij geen UV lamp nodig is. Volgens Rimmel is het enige wat je hoeft te doen 2 laagjes van de lak aanbrengen en daarna 1 laagje topcoat, op laten drogen en klaar. Ze beloven dat de Super Gel 14 dagen blijft zitten. Ik ben benieuwd of dat bij mij ook zo is ;)

De kleur die ik gehad heb is 051 Shallow Bay, een lichtblauw/mint kleurtje. Deze zat samen met de Topcoat in de verpakking. De topcoat kan bij elke Super Gel gebruikt worden, hier heb je dus maar 1 flesje van nodig.


Zo ziet Shallow Bay er op mijn nagels uit. Het borsteltje vind ik erg lekker werken, het is lekker breed en neemt veel nagellak mee waardoor je snel 2-3 laagjes op je nagels kunt aanbrengen. De kleur vind ik echt ontzettend mooi! Heel leuk voor zowel in de lente als in de zomer. Helemaal als je vingers en handen straks mooi bruin zijn komt deze kleur goed tot zijn recht.
Ik heb hier 2 laagjes gebruikt. Op zich kan je ook 3 laagjes gebruiken, dan zal de kleur nog intenser zijn. De topcoat zorgt voor een mooie glans.

Ik had de lakjes maandag aangebracht, en pas op vrijdag zag ik dat er een klein stukje af was gegaan. Op de zaterdag zag ik dat er kleine barstjes begonnen te komen. 14 dagen haalt deze lak niet, maar een kleine week zeker wel! Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik deze week niet heel veel gedaan heb, omdat ik tentamenweek had en dus alleen maar aan het leren was. Ik denk dat als je meer doet met je handen, zoals schoonmaken en werken, dat de lak er wel al eerder af gaat.

Aangezien ik blij verrast was door dit mooie lakje, heb ik een week later nog twee kleurtjes gekocht, namelijk 052 Blue Babe, een mooi lichtblauw lakje, en 013 Bare Hug, meer een soort grijze nudekleur.
Ook deze twee kleuren brachten gemakkelijk aan en bleven zo'n 5 dagen zitten. Ja, ik ben fan van deze lakjes!

De Rimmel Super Gel nagellakken zijn bij de drogist te koop voor €7,99 per stuk. Ook zijn er starter kits met een kleurtje en een topcoat te koop voor €11,99.

Hejdå!
Xx Carmen


SV: Hej hej! I What I Got For My 21th Birthday kunde ni se vilka födelsedagpresenter jag fick. En present var en ljusblå nagellack av märket Rimmel, nämligen Super Gel. Idag berättar jag lite mer om denna nagellacken.
Dessa nagellack är nya, de ger en gelfinish utan att använda en UV-lampa. Man ska bara applicera 2 lager av färgen och sen 1 lag med topcoat. Färgen ska sitta på naglarna i 14 dagar!
Färgen som jag fick är 051 Shallow Bay. När jag använde denna nagellacken för första gången gick det väldigt lätt att applicera nagellacken och topcoat. Färgen är väldigt fin, nämligen ljusblå/mint.
Hos mig varade färgen inte i 14 dagar, men upp till 5 dagar blev färgen fin. Jag tycker det är rätt så länge!
Eftersom jag  tyckte om nagellacken så mycket, köpte jag två färger till: 052 Blue Babe och 013 Bare Hug. Båda två fina färger att använda i våren och sommaren tycker jag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten