woensdag 20 april 2016

New In: H&M Eau De Toilette

Hej hej!

Afgelopen zaterdag ging ik weer eens een dagje shoppen in Den Haag. Jammer genoeg was het niet zo lekker weer, het waaide hard en regende soms een beetje. Mede hierdoor heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel gekocht. In de winkels hangt natuurlijk al zomerkleding, terwijl het buiten nog niet zo heel lekker is. Dit keer heb ik geen kleding gekocht, maar dat komt nog wel. Wat ik wel heb gekocht (naast de koffie met taart en de lunch) is een eau de toilette van de H&M. Vandaag vertel ik er meer over!

Ik heb gekozen voor de geur Caribbean Crush, een zoete geur die naar mango en kokos ruikt! Zelf houd ik heel erg van mango, zowel de geur als de smaak, dus dit is een perfecte geur om te hebben.
Toen ik in februari in Zweden was zag ik dit lekkere geurtje al bij de H&M daar, maar toen heb ik het niet gekocht omdat er in Nederland natuurlijk ook winkels van de H&M zijn en ik het dus hier ook kan kopen. Jammer is wel dat niet alle winkels van de H&M een beauty afdeling hebben, maar winkel in Den Haag heeft dit wel en ik wist meteen dat ik dit geurtje zou gaan kopen!


Deze geur zit in een glazen flesje van 55 ml. De uitstraling is simpel maar modern. De Caribbean Crush lijn heeft een oranje kleur wat goed past bij de geur. De dop is makkelijk van het flesje af te halen en spuitje werkt goed. De geur blijf je ongeveer een halve dag ruiken, daarna is het handig om het even opnieuw op te spuiten.
Ja, ik ben helemaal blij met dit nieuwe geurtje! Perfect voor de komende zomermaanden. Ook nu al te gebruiken om alvast in de zomersferen te komen.

Het flesje bevat 55 ml en is voor €7,99 te koop bij de H&M.

Hejdå!
Xx Carmen




SV: Hej hej! Förra lördagen var jag i staden Den Haag för att shoppa. Tyvärr såg jag inte så mycket som jag tyckte om och köpte jag bara en grej. Idag visar jag er vad jag köpte!
På H&M köpte jag en Eau de toilette, nämligen Caribbean Crush. Den luktar mango och kokos, två saker som jag tycker om väldig mycket! Ett perkeft parfym för kommande sommar.
Caribbean Crush sitter i en flaska som rymmer 55 ml och finns att köpa hos H&M för 79,90 SEK. 

2 opmerkingen:

  1. Deze lijkt me heerlijk, ik hou van kokos! Jammer genoeg hebben ze hier in de buurt geen H&M met beauty afdeling :( Als ik ergens anders ga shoppen ga ik hier zeker even naar kijken! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je moet zeker even gaan kijken en ruiken. Echt een super lekkere geur!

      Verwijderen