vrijdag 10 april 2015

My April Goals 2015

Hej hej!

Het is alweer april, en daarom is het weer tijd voor de goals van deze maand! Ook kijk ik terug naar de goals van vorige maand :)

Laten we beginnen met het terugkijken naar vorige maand:

1. Meer bloggen
Hier heb ik toch wel mijn best voor gedaan! Ik heb meer blogposts gemaakt dan in maart, dus dat is een goed begin!

2. Terrasje pakken
Ook dit heb ik gedaan! Het was dan geen terrasje buiten, maar een tafeltje binnen omdat het de laatste tijd best wel koud is. Laatst ben ik samen met een paar vriendinnen na school Amsterdam ingegaan en hebben we lekker een wijntje gedronken :)

3. Leuke dingen doen met vriendinnen
Het wijntje drinken met vriendinnen vind ik hier wel bij horen. Maar dat was het alweer, dus eigenlijk kan ik deze goal nog niet afstrepen.

4. Kledingkast omgooien
Hier ben ik nog niet aan begonnen. Het is de laatste tijd best wel koud buiten en daarom pak ik nog steeds de lekkere warme truien uit de kast. Wanneer het wat warmer wordt ga ik mijn kledingkast omgooien!


En dan nu de nieuwe goals voor deze maand:

1. Meer bloggen
En weer staat deze erbij. Elke keer als ik tijd heb schrijf ik blogberichten zodat ik wat vooruit kan werken. Ik wil alleen wat meer regelmaat. Het liefst wil ik 2x per week een bericht schrijven!
2. Shoppen
De tentamenperiode is net over en ik ben echt toe aan een lekker dagje shoppen. Leuke nieuwe zomerkleren en gewoon lekker overal rondneuzen :)

3. Terrasje pakken
Nu het eindelijk lekker weer is, wil graag lekker in het zonnetje op een terrasje zitten met vriendinnen met een lekker koude ijsthee of een wit wijntje :)

4. Rustig aan doen en relaxen
De afgelopen 2 weken waren erg hectisch, omdat ik tentamens had en er verschillende verslagen ingeleverd moesten worden. Ik ben echt doodop en wil alleen nog maar series kijken op mijn laptop in bed hahaha.

En dat zijn de goals voor deze maand. Volgende maand maak ik weer nieuwe en kijk ik terug naar deze goals.

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten