woensdag 29 april 2015

Recept: Pasta pesto met garnalen

Hej hej!

Gister heb ik weer eens gekookt want ik was alleen thuis. Het werd pasta pesto. Dit had ik nog nooit gegeten maar het leek me erg lekker en dus wou ik het graag een keer uitproberen!


Ik kwam een lekker recept tegen op Gewoon wat een studentje 's avonds eet, met garnalen en mozzarella. Hier heb ik mijn eigen twist aan gegeven.

De ingrediënten die ik gebruikt heb voor dit recept zijn:
- een bakje jumbogarnalen
- tagliatelle
- snacktomaatjes
- groene pesto uit een potje
- een halve bol mozzarella
- zout & peter
Ook maakte ik er een salade bij, deze maakte ik van ijsbergsla, mozzarella, snacktomaatjes, komkommer, Italiaanse kruiden en olijfolie.

Ik begon met het koken van de tagliatelle en het bakken van de garnalen. Na een tijdje gooide ik de snacktomaatjes bij de garnalen in de pan.
                        

Toen de pasta gaar was goot ik deze af en mengde ik de pesto door de pasta. Dit deed ik op gevoel, tussendoor proefde ik of er genoeg pesto in zat. Ik denk dat ik ongeveer 2 eetlepels pesto er doorheen heb gedaan.
Hierna mengde ik de tomaatjes en de garnalen door de pasta. De mozzarella sneed ik in stukjes en mengde ik er ook doorheen.


Ik vond het echt heel erg lekker, zeker een aanrader! Simpel, snel en lekker :)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Hejdå
Xx Carmen

2 opmerkingen: