zondag 1 mei 2016

Mini Shoplog Primark


Hej hej!

Laatst was ik weer eens bij de Primark en zag ik verschillende leuke dingen in de sale. Vandaag laat ik zien welke twee kledingstukken ik gekocht heb!

Als eerste dit leuke rokje. Het is een kort, strak rokje in het wit met blauw. Dit rokje koste maar €3!

Dan dit leuke blazertje. Zelf had ik nog niet zoiets in mijn kast hangen en aangezien hij ook erg mooi stond nam ik deze ook mee. Deze blazer was nu maar €9!

Dit waren mijn Primark aankoopjes van deze keer. Kopen jullie wel eens iets bij de Primark?

Hejdå!
Xx Carmen

6 opmerkingen:

  1. Leuke items! Ik koop zelf elke keer maar 1 of 2 dingen bij de primark, maar bij elkaar heb ik vrij veel spullen daar vandaan dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, dat doe ik ook hoor, ik kom nooit met tassen vol de winkel uit. Wel ga ik er meerdere keren naartoe en koop ik iets van 2 dingen, dus in mijn kast zitten nu ook best wel veel dingen van de Primark! :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk jasje! Die heb ik laatst daar helemaal niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items! Ik ben al heel lang niet meer bij de Primark geweest. Binnenkort opent er eentje in Groningen, dan ga ik er wel vaker naar toe denk ik :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, als je dichtbij een Primark woont kan je er gewoon snel even langs gaan en hoef je niet eerst helemaal erheen te reizen!

      Verwijderen