zondag 20 november 2016

Uiteten: Absurd Eten&Drinken

Hej hej!

Laatst ben ik weer lekker uiteten geweest met bonnen van Social Deal. Social Deal is een platform waarop verschillende deals per regio staan. Denk aan uitjes, diners, wellness maar ook overnachtingen. Je kiest de stad/regio waarin jij de deals wilt zien en scrolt de website door. Zie je iets leuks? Dan koop je de deal, geef je aan voor hoeveel personen en print je de bonnen uit. Deze bonnen neem je mee naar het desbetreffende restaurant.
Wij gingen uiteten bij Absurd Eten&Drinken in Beverwijk!

Voor een deal van €15,- pp mochten we drie gangen uitzoeken. Aangekomen in het restaurant was het al meteen ontzettend gezellig. De naam Absurd past er goed bij, het restaurant is namelijk heel grappig ingericht en ook de menukaart is een beetje gek. Er staan overal andere tafels met verschillende stoelen erbij. Ook hangen er allemaal dingen op de muren, zoals een heel groepje klokken, kozijnen en andere leuke spullen. Het allerleukste vond ik toch de stoelen en tafel die aan het plafond vast zaten, op zijn kop. Heel erg grappig om te zien! De flessen die achter de bar staan, staan helemaal schots en scheef. Een erg leuk concept!



Als voorgerecht koos ik voor de Bruchetta Surf&Turf, een knoflookbruchetta met gamba's, chorizo en whiskeysaus. Heel erg lekker! Lekker knapperig en de gamba's en chorizo geven het geheel een lekkere smaak.

Ik ging voor de USA flanck steak met gebakken paddenstoelen, patat en salade als hoofdgerecht. Zo, dat was een goede keuze! Het vlees was echt ontzettend lekker! Heerlijke smaak en heerlijk mals. De gebakken paddenstoelen pasten hier heel erg goed bij. Het portie vlees was zo groot dat ik niet eens zo heel veel patat en salade er bij op kon, haha.

Tot slot het toetje. Ik koos voor het Grand Dessert, een verzameling van allemaal toetjes op één bord. Aangezien meer van ons gezelschap dit toetje namen, werden er drie porties op één groot bord geserveerd. Zelf vond ik dit niet zo handig, aangezien we niet allemaal naast elkaar zaten en ik toch liever van mijn eigen bordje eet. Vooral met het ijs was het wat lastig, dit smelt natuurlijk en druppelt dan van je lepeltje af. Het Grand Dessert bestond uit bosvruchtenijs (super lekker!), meringue, tiramisumoes, slagroom, aardbeien en een lange vinger.

Ik heb een ontzettend leuke avond gehad met heerlijk eten! De manier van serveren van het toetje en de dat de bediening soms niet zo heel snel was waren wat mindere punten. Aan de andere kant is het eten echt heel erg lekker, vooral de steak. Ja, zeker een aanrader als je van lekker eten houdt en het ook wel leuk vind om het een beetje absurd geserveerd te krijgen en in een absurde omgeving te zitten ;)

Restaurant Absurd Eten&Drinken
Koningstraat 10
1941 BD Beverwijk
Menukaart

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten