zaterdag 3 mei 2014

Uitstapje: Elandensafari

Hej hej!

Vandaag een berichtje over een leuk uitstapje; namelijk het elandensafaripark in Markaryd!
Bij deze safari kan je met je eigen auto of met een treintje 3 km door het park rijden en elanden van dichtbij bekijken.
Het leuke ervan is dat je de elanden in hun eigen omgeving ziet.

Zelf ben ik hier ook een keertje geweest en heb ik een paar foto's gemaakt. De elanden lagen lekker in het bos en langs het bospad.







Wauw, wat zijn het toch mooie beesten! Ik vind hun kop er altijd zo grappig uitzien! En ze lagen ook zo dicht bij de auto, als ik mijn hand uit het raam had gedaan had ik ze zo kunnen aaien ;)
Ja, dit is echt een leuk uitstapje als je een keertje in de buurt van Markaryd  in Småland bent en je graag elanden wilt zien!

Xx Carmen

1 opmerking:

  1. Ik heb tijdens mijn jaar in Zweden geen één eland gezien :( Terwijl ik best wel noordelijk zat. Gelukkig ga ik er later wonen (is het plan) en dan heb ik alle tijd om een eland te spotten :P

    BeantwoordenVerwijderen