vrijdag 4 juli 2014

I Love Summer Tag

Hej hej!

Vandaag eens een ander berichtje dan normaal, ik ga namelijk een tag doen! Het is alweer zomer en het wordt steeds lekkerder weer, dus vond ik het wel leuk om de I Love Summer Tag te doen!

Wat is je favoriete kleur nagellak voor de zomer?
Ik vind felle kleurtjes en pastelkleurtjes heel erg leuk om in de zomer op mijn nagels te dragen! Ook vind ik nail art heel erg leuk, jammer genoeg ben ik er zelf niet zo goed in ;)



Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Ik droeg bijna nooit jurkjes, maar sinds een paar jaar vind ik het weer helemaal leuk! Ik heb maar een paar jurkjes en heb dus niet echt een favoriet. Deze jurk met bloemen vind ik heel erg leuk. Ik heb hem pas gekocht en nog niet aangehad, maar elke keer als ik dit jurkje zie hangen denk ik: Wauw, wat is ie toch leuk!



Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Mijn zonnebril :)



Welke zomertrends van dit jaar vind je het leukst?
Ik vind de maxidresses en maxiskirts echt heel erg leuk! Van de week heb ik een maxirok gekocht, ik heb hem nog niet aangehad want ik moet er eerst eens een leuke outfit mee verzinnen! Ik zou graag ook nog een maxijurk willen hebben. Ook vind ik shortjes heel erg leuk, past overal bij!

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
In de zomer brand ik nooit kaarsen, dit doe ik meer in de herfst en winter zodat het lekker gezellig en knus wordt wanneer het zo donker is.

Hoe is waar jij woont zomers het weer?
Hier in Zweden zijn de zomers heel verschillend. Meestal is het in begin mei nog frisjes, terwijl het in eind mei al erg warm is, rond de 25 graden. In juni zakt de temperatuur en regent het ook veel meer. In juli en augustus is het meestal wel lekker, zonnig weer!


Swedish Weather And Logic Have Never Been Friends
Bron: http://www.memecenter.com/fun/1078723/swedish-weather-and-logic-have-never-been-friends

Wat vind je het allerfijnste aan de zomer?
Dat de zon schijnt, dat je lekker buiten kan zijn en dat je zomerse kleding aan kan :) Ook vind ik het fijn dat er veel bessen zijn, zoals aardbeien, bosbessen en frambozen!

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Ik ben net 5 dagen naar Londen geweest en dat was heel erg leuk! Nu werk ik bij de minigolf en volgende week ga ik een intensief cursus doen om mijn rijbewijs te halen. Deze cursus duurt ongeveer twee weken. Na die twee weken ga ik weer werken bij de minigolf en misschien nog uitstapjes maken!

Bron: http://yolandetump.files.wordpress.com/2013/06/tumblr_mkwf6k9hjd1s9ibfto5_500_large-1.jpg

Bron: http://2.bp.blogspot.com/-EMskELuAND0/UXpd5sLdZfI/AAAAAAAAB6U/
M0VzeJxukb8/s1600/tumblr_m78dld02oE1rbsnhuo1_500_large.jpg

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en jullie mogen natuurlijk deze tag overnemen!
Xx Carmen

2 opmerkingen: