vrijdag 11 juli 2014

Shoplog: Aliexpress

Hej hej!

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan op Aliexpress (een soort Ebay) en het leek me wel leuk om jullie mijn aankoopjes te laten zien!

Het eerste item dat ik binnen kreeg was dit leuke horloge.

Zoals jullie kunnen zien is het een horloge met een wereldkaart als achtergrond en een bruin bandje. De kwaliteit is niet super, ik heb het horloge een paar keer om gehad en je ziet nu al precies waar het bandje gebogen is. Maar ja, het horloge was ongeveer €3,- dus ik verwachte er ook niet veel van. Ondanks de mindere kwaliteit ben ik blij met dit horloge!
Als je op "Map Watch" zoekt vind je dit soort horloges.

Het volgende item wat binnen kwam was dit mooie horloge.

Het horloge is mintgroen en heeft een achtergrond met bloemetjes. De kwaliteit van dit horloge is beter als de andere, het bandje is namelijk wat dikker. Dit horloge koste ongeveer €3,50 en ik ben er erg blij mee!
Als je op "Flower Watch" zoekt vind je horloges met bloemen!

Ook kreeg ik deze leuke kleren binnen! Een shirtje met vogeltjes en een jurkje met bloemen.

Het shirtje met vogeltjes is meer een soort blouse, het is gemaakt van dun, doorzichtig materiaal. Dit shirtje heb ik in Londen aangehad en het stond erg leuk! Wel is het zo dat het shirt aan de onderkant wat strak zit, en ik had al een maat groter genomen dan mijn normale maat.

Het bloemenjurkje is heel elastisch en zit ontzettend lekker. Ook hier heb ik weer een maat groter genomen dan mijn normale maat, en het jurkje zit goed! Niet te kort en niet te strak :)
Zoek op "Birds Shiffon Shirt" voor het vogelshirtje en "Floral Bodycon Dress" voor het bloemenjurkje.

Het laatste wat ik binnen kreeg wat deze kleurrijke ketting!

Het is een grote statement necklace in het goud met allemaal verschillende kleuren streepjes. Ik vind het een erg leuke, kleurrijke ketting die elke outfit opfleurt! Deze ketting koste rond de €3,-
Zoek op "Colorful Statement Necklace" en je vind de ketting!

Dit waren mijn aankoopjes van Aliexpress. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en lezen!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige horloges!
    Vooral in het bruin vind ik het echt iets hebben, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja ik vond dat bruine horloge zo gaaf met die wereldkaart! :)

      Verwijderen