zondag 29 maart 2015

H&M Wishlist

Hej hej!

Ik vond het wel eens leuk om een wishlist te maken, dus dat heb ik gedaan!
H&M is 1 van mijn favoriete winkels als het om kleding gaat. Ze hebben er heel vaak gewoon hele leuke, draagbare dingen. Dat H&M uit Zweden komt speelt natuurlijk ook wel een rol ;)

Ik ging laatst eens lekker door de webshop neuzen en ben een paar leuke dingen tegengekomen:



Zoals jullie wel kunnen zien houd ik best wel van zwart en andere donkere kleuren, maar ook erg van verschillende printjes :) Ik vind het zo jammer dat het zo slecht weer is de hele tijd, ik heb namelijk zo'n zin om allemaal leuke lente- en zomerkleren te shoppen! Leuke bloesjes met een print, jurkjes, rokjes en shirtjes. Ja, ik kijk echt uit naar de zomer! :)

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Ik kom eigenlijk nooit meer bij H&M, omdat ik het gevoel heb dat iedereen er mee loopt. Dit zijn wel leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je inderdaad wel gelijk in! Maar dat vind ik bij heel veel winkels zo hoor, daarom koop ik gewoon lekker wat ik zelf leuk vind :)

      Verwijderen