dinsdag 31 maart 2015

I'm twenty!


Hej hej!

Vandaag is een speciale dag, want ik ben jarig! Ik ga een nieuwe periode van mijn leven in, want ik ben alweer 20 geworden. (Ik wordt echt oud haha)
Afgelopen zaterdag had ik samen met mijn oom (mijn ouders wonen nog in Zweden en ik woon hier in Nederland bij mijn oom en tante) onze verjaardagen gevierd. We hadden familie, buren, vrienden en kennissen uitgenodigd. Het was echt super gezellig!
Natuurlijk heb ik ook cadeaus gehad, en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om ze hier te laten zien :)


Als eerste dit super leuke pakketje van mijn beste vriendin Saskia. Een mandje gevuld met allemaal lekkere en leuke dingen; een ananaskaars, een mason jar, een zak met paaseitjes, sokken met katjes, Babylips, een heel leuk kaartje en en tasje van de Etos.

In het tasje van de Etos zitten allemaal lekkere testertjes en een cadeaubon. Handcrème, showergel, dagcrème, een tijdschrift en body lotion.
 
Verder heb ik ook nog een zak snoep, douchegel van Vogue, een pakketje van Kneipp, pakketje met lavendel douchespullen, nog meer paaseitjes en allemaal leuke kaarten gehad.

Het was echt een geslaagde verjaardag zaterdag, en om het helemaal af te maken ga ik vandaag een Kitkat-M&M-taart maken! Het resultaat volgt nog ;)

Hejdå!
Xx Carmen

1 opmerking: