dinsdag 17 maart 2015

My March Goals 2015

Hej hej!

Het is alweer een tijdje maart, maar ik wil toch weer mijn goals van deze maand schrijven. Ook kijk ik terug naar de goals van vorige maand :)

Laten we beginnen met het terugkijken naar vorige maand:

1. Meer bloggen
Ik heb het geprobeerd! Volgens mij heb ik iets meer geblogd dan normaal, maar het kan zeker beter. Ik heb het soms gewoon erg druk met school en werk en dan heb ik geen tijd om te bloggen, terwijl ik het wel echt heel erg leuk vind om te doen! 

2. Beginnen met sporten/mediteren
Ja... Hier heb ik dus helemaal niets mee gedaan, zo slecht van me...

3. Op tijd beginnen met leren en verslagen voor school
Hier heb ik wel aan gewerkt! Na Pasen heb ik pas mijn tentamens, maar ik ben nu alvast begonnen met het samenvatten van de pathologielessen zodat ik op tijd kan leren. Ook kijk ik steeds 1 of 2 weken vooruit in mijn agenda, zodat ik weet wat ik die weken moet inleveren en daar op tijd aan kan beginnen.

4. Gezonder eten
Ook hier heb ik aan gewerkt. Ik eet meer fruit en probeer minder snoep, koek en chips te eten.

En dan de nieuwe doelen voor deze maand:
1. Meer bloggen
Ik wil echt proberen om nog meer te bloggen en een regelmaat erin te houden. Steeds wanneer ik tijd over heb, begin ik aan een post te schrijven zodat ik elke week minstens 1 post heb. Dit wil ik graag verdubbelen, dus 2 posts per week :)

2. Terrasje pakken
Het wordt steeds warmer weer en ik wil deze maand echt nog een keer lekker op een terrasje in het zonnetje gaan zitten met vriendinnen.

3. Leuke dingen doen met vriendinnen
Het punt hierboven valt er eigenlijk ook wel een beetje onder. Gewoon gezellig uiteten, shoppen of naar het strand gaan met vriendinnen, dat heb ik al een tijdje niet gedaan dus ik heb wel weer zin om lekker op pad te gaan!

4. Kledingkast omgooien
Ik was laatst weer eens in het centrum en zag dat alle winkels weer vol hingen met lente- en zomerkleding. Mijn kast zit nog vol met truien, dus ik moet alles even omgooien en een paar leuke, nieuwe kleren kopen voor de lente en de zomer :)

Dat waren mijn goals voor deze maand. Volgende maand kom ik terug op deze goals en maak ik weer nieuwe.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: