zaterdag 21 maart 2015

Tag: Lente!

Hej hej!

Het zonnetje begint steeds vaker tevoorschijn te komen en ook gaat de temperatuur steeds wat omhoog, het is vandaag officieel lente! Jammer dat het juist vandaag weer heel slecht weer is maarja...
Ik kijk de hele winter al uit naar de lente met het zonnetje en bloemetjes die opkomen. Ik dacht het is wel weer eens leuk om een tag te doen, dus hier komt de Lente Tag!

1. Wat is de eerste gedachte die bij de opkomst bij het woord 'lente'?
Steeds langer licht, zon, bloemetjes en fluitende vogels

2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Vers gemaaid gras, ik vind die geur echt bij de lente passen en vind het ook heerlijk ruiken als het gras net gemaaid is :)

3. Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Lichtblauw, mintgroen en felle kleurtjes

4. Wat is je favoriete lentebloem?
Ik denk dat ik dan toch maar voor de vitsippa gaat. In Zweden komt dit witte bloemetje op wanneer de lente begint, dan zie je opeens allemaal mooie witte bloemetje in het bos :)

5. Welke lentetrend (make-up, fashion of beide) spreekt jou dit jaar het meest aan?
De bloemenprint blijf ik leuk vinden, lekker fleurig. Ook vind ik de pasteltinten erg mooi en kleding met lekkere felle kleurtjes. Franjes vind ik ook erg leuk, vooral voor bij festivals :)

6. Houd jij een lente schoonmaak?
Nee, eigenlijk niet. Ik ruim me kamer gewoon een paar keer per jaar op. Soms heb ik echt een opruimstemming en ga ik lekker me hele kamer opruimen en schoonmaken. Vandaag begon ik lekker met mijn bed te verschonen, toen heb ik alles gestofzuigd en afgenomen, toch nog een soort van lente schoonmaak :)

7. Wat is je favoriete lente accessoire?
Armbandjes en kettingen, vooral gekleurde

8. Heb jij nog leuke plannen tijdens de meivakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Ik heb precies na Pasen tentamenweek, dus het hele paasweekend wordt een leerweekend... Verder heb ik nog geen idee wat ik met Pinksteren en Hemelvaart ga doen
 

9. Omschrijf je favoriete lente outfit
Lichtblauwe spijkerbroek, wit shirtje met een leuke print of tekst, donkerblauwe blazer, witte allstars, leuke ketting, armbandjes en oorbellen

Dat was hem weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: