vrijdag 13 maart 2015

Nieuwe verslaving!

Hej hej!

Sinds ik een kleurboek heb gekregen bij het kerstspel, ben ik een beetje verslaafd geworden aan kleuren.
Het is een kleurboek voor volwassenen, deze is van de Action en was maar €1,99! Voor die prijs kan je het gewoon niet laten liggen ;)

Dit is hem dan, mijn kleurboek voor volwassenen. Er zitten 160 pagina's om te kleuren in, van bloemen tot cupcakes en van huizen tot vissen en nog veel meer.


Een paar van de kleurplaten die in het boek zitten
Cupcakes!

Hartjes!
Er zijn niet alleen maar van die kleine priegel dingetjes,
maar ook grote kleurplaten zoals deze leuke camera!


Tot nu toe heb ik 1 kleurplaat af, en dat is deze:

Ik vind het kleuren erg fijn en ontspannend. Het liefst kijk ik een serie of film kijk op mijn laptop en kleur ondertussen lekker in dit leuke kleurboek :)
Als je nog geen kleurboek hebt, zal ik zeker deze kleurboeken voor volwassen van de Action aanraden. Ze zijn lekker goedkoop, er zitten veel kleurplaten in en kleuren blijft gewoon leuk, hoe oud je ook bent :)

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: