zondag 3 mei 2015

My May Goals 2015

Hej hej!

Het is mei, dus tijd voor de goals van deze maand!
Eerst kijk ik terug naar de goals van april:

1. Meer bloggen
Ik denk dat dit doel wel behaald is. Wanneer ik even tijd heb probeer ik lekker te bloggen en ideeën op te doen.


2. Shoppen
Mwah, deze kan ik nog niet afstrepen. Ik ben wel een paar keer wezen shoppen, maar heb elke keer niet heel veel nieuwe dingetjes gekocht.

3. Terrasje pakken
Nee, deze kan ik nog niet afstrepen. Hopelijk gebeurd het deze maand eindelijk eens een keer :)


4. Rustig aan doen en relaxen
Jeej, deze kan ik ook afstrepen. De laatste tijd heb ik lekker veel films en series gekeken.

En dan de goals voor deze maand:

1. Nog meer shoppen
Ik wil nog een paar leuke sandaaltjes, bikini's en zomerse shirtjes en jurkjes.


2. Terrasje pakken
De maand moet het toch een keer gebeuren. Ik hoop dat het lekker weer wordt zodat ik vaak lekker in het zonnetje kan zitten :)


3. Veel uitstapjes maken
Ik ga naar de Beautygloss Party en naar de Flying Dutch. Ook wil ik graag nog een keer naar het strand en naar andere steden om te shoppen.

Dat waren de goals voor de maand mei. Volgende maand komen de nieuwe goals er weer aan :)

Hejdå!
Xx Carmen

1 opmerking: