donderdag 25 augustus 2016

Rrrollend foodtruck festival | Hoofddorp

Hej hej!

Afgelopen zaterdag ben ik weer samen met Saskia en haar zusje naar een foodtruck festival geweest, dit keer Rrrollend in Hoofddorp. Het was een lekkere dag, niet heel warm maar gelukkig geen regen. Een perfecte dag voor een foodtruck festival dus!

Het festival was op het Raadhuisplein, in het centrum van Hoofddorp. Er waren veel foodtrucks aanwezig, zo rond de 25 stuks. Ook hadden ze allemaal verschillende gerechten, van Surinaams tot poffertjes en van groene sapjes tot Mexicaans. Als er lekker veel keuze is vind ik het altijd fijn om eerst even rond te lopen om te kijken wat er allemaal te halen valt. De toegang was gratis, wat ik altijd wel erg prettig vind! Allereerst moesten er muntjes gekocht worden, hier kon je namelijk alleen met muntjes betalen. 1 muntje was €2,20. De meeste warme gerechten waren 3 muntjes, drinken was 1 tot 2 muntjes.


We kozen eerst voor een bak warme nacho's met gesmolten cheddar, tomatensalsa en guacamole. Heel erg lekker, vooral die gesmolten cheddar!

Saskia en haar zusje gingen vervolgens een hamburger halen, terwijl ik dit keer ging voor een Chicken Flat Bread. Ze vielen allebei erg in de smaak!

Tot slot namen we nog een lekker vers sapje. Saskia en ik gingen voor de Cold Press Green (groen sapje), terwijl haar zusje voor de Cold Press Red (sapje met aardbei) ging. Ook allebei weer erg lekker en verfrissend!

Ik heb weer een super gezellige middag gehad met vriendinnen, lekker eten, zonnetje en muziek op de achtergrond. Wat wil je nog meer?! Zijn jullie wel eens naar een foodtruck festival geweest? Zo ja, welke, wat had je daar gegeten en wat vond je van het festival?

Hejdå!
Xx Carmen

In samenwerking met Saspiration

Geen opmerkingen:

Een reactie posten