woensdag 12 maart 2014

Lente!

Hej hej!

Eindelijk schijnt het zonnetje hier in Zweden en kan je zelfs zonder dikke winterjas naar buiten! (als je maar in de zon blijft ;) )
Deze blogpost gaat over de lente. Ik heb een paar foto's genomen!




















Het is echt zo'n heerlijk weer! Gisteren zag ik een paar weilanden vol met ganzen. Ook zag ik 2 kraanvogels, de eerste dit jaar! Ik kon jammer genoeg geen foto's maken omdat ik in de bus zat en de bus reed veel te hard.. Als ik ze weer eens zie komen de foto's op deze blog!

Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Carmen. Alle sneeuw is al weg he, of hebben jullie ook niet veel gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! De sneeuw is inderdaad weg. Er lag toch best wel een aardige laag, maar het kwam pas laat deze winter. Rond januari/februari pas!

    BeantwoordenVerwijderen