donderdag 25 juni 2015

FO jaar 2, here I come!

Hej hej!

Vandaag een persoonlijke update. 
Zoals jullie misschien wel weten zit ik in het eerste jaar van de HBO-opleiding Forensisch Onderzoek. De laatste twee tentamens en mondelinge toetsing zitten er net op.

Het eerste jaar moet je minstens 50 van de 60 studiepunten halen om door te gaan naar jaar twee.

En nu komt het leukste nieuws, ik heb minstens 50 studiepunten gehaald en ik ga over naar het tweede jaar! Ik heb ze zelfs alle 60 gehaald en heb dus mijn propedeuse binnen 1 jaar gehaald!
Jeeej, ik ben zo blij!
De laatste periode heb ik echt heel veel geleerd zodat ik minstens 50 studiepunten kon halen, en het is me gewoon gelukt!

Vanaf vandaag heb ik dan ook eindelijk lekker zomervakantie. Over een weekje ga ik lekker naar Frankrijk met familie, en daarna ga ik ook nog 3 weekjes naar Zweden. Ik heb er zo'n zin in!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten