maandag 22 juni 2015

Shoplog en uitstapje: Dagje Den Haag

Hej hej!

Vrijdag was ik samen met een vriendin gezellig naar Den Haag gereisd met de trein en hebben we daar een dagje gewinkeld.
Ik was nog nooit in Den Haag geweest, maar mijn vriendin zij dat het daar leuk winkelen is en dus zijn we daar lekker een dagje naar toe gegaan!

In Den Haag waren de leuke grotere winkels, onder andere Pull & Bear, H&M, Bershka, Lush, the Body Shop en nog veel meer.
Ook waren er allemaal leuke terrasjes en binnenpleintjes met koffietentjes.

Tegen lunchtijd gingen we op zoek naar een tentje waar je lekker kon eten, en die hebben we gevonden. Aan de rand van China Town zat een Turks bakkertje waar je ook kon lunchen en koffie drinken. Hier hebben we allebei een heerlijk warm sesambroodje met kip gegeten. In de middag zijn we daar teruggegaan en hebben we nog taart met cappuccino genomen :)




En dan nu naar mijn aankoopjes! Uiteindelijk heb ik maar 3 dingetjes gekocht, maar ik wou ze toch even laten zien.

Als eerste dit super leuke korte shirtje met een kanten randje onderaan. €14,99 van H&M


En dan dit super leuke blauwe zomerjurkje. Ik heb niet veel jurkjes, en toen ik deze zag moest ik hem meenemen! €14,99 van H&M Link



En als laatst deze heerlijke Body Butter van the Body Shop, de geur Virgin Mojito. Echt, toen ik deze rook moest ik meteen denken aan een lekkere mojito in de zon, een zomers gevoel. Een hele lekkere geur! €16,- van the Body Shop Link

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten