maandag 29 juni 2015

the Body Shop: Virgin Mojito & Vitamin C


Hej hej!

Vandaag ga ik het hebben over 2 producten van the Body Shop waar ik erg enthousiast over ben!

Virgin Mojito Body Butter:
Zoals laatst al schreef was ik met een vriendin naar Den Haag geweest om gezellig een dagje te shoppen. We kwamen the Body Shop tegen en zijn daar lekker gaan rondneuzen. Zelf was ik heel erg benieuwd naar de nieuwe lijn Virgin Mojito. Toen ik de body butter open draaide en rook gingen mijn gedachten direct naar het strand. Deze geur is echt zo ontzettend lekker! Lekker fris en ook een beetje zoetig, precies de geur van de cocktail.
Ik moest een product uit deze lijn meenemen en ben uiteindelijk voor de body butter gegaan.




Echt een dikke vette aanrader, deze geur is zo lekker en ik kan er geen genoeg van krijgen!

De Virgin Mojito Body Butter (200 ml) is voor €16,- te koop bij the Body Shop Link


Vitamin C Microdermabrasion
Dit product kocht ik een paar maanden geleden toen er sale was op de gezichtsverzorgingsproducten. Het is een ontzettend lekkere gezichtsscrub met fijne korreltjes. Ook ruikt het lekker fruitig. Ik gebruik deze 1x per week, en het makkelijkste vind ik om het tijdens het douchen te gebruiken. Hierna is mijn gezicht weer lekker fris en super zacht.




Ook deze vind ik echt een aanrader, het ruikt lekker en je huid voelt weer helemaal zacht aan nadat je deze gezichtsscrub gebruikt hebt!

De Vitamin C Microdermabrasion (75 ml) is voor €19,- te koop bij the Body Shop Link


Dat was het weer voor deze keer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat gerust een reactie achter met jullie favorieten van the Body Shop!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Het lijken me lekkere producten! Leuke review :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Als je een keer bij the Body Shop bent moet je zeker even de body butter ruiken, echt heerlijk! :)

      Verwijderen