dinsdag 30 juni 2015

My Summer Essentials

Hej hej!

Eindelijk is het echt zomers weer, lekker warm met zon en geen regen. Hier was ik echt even aan toe, lekker in de zon relaxen met een goed muziekje en een goed boek!

Vandaag ga ik het hebben over mijn zomer essentials, de dingen die ik gebruik in de zomer.


Deodorant: In de zomer kan het erg warm zijn, en daarom heb ik altijd een deo bij me voor het geval dat ik me even lekker wil opfrissen. Deze is van het merk Balea en komt uit de Duitse DM. Hij ruikt lekker fris naar roze pomelo, een soort grapefruit-achtig.

Lippenbalsem: Ook in de zomer heb ik soms last van droge lippen, dit komt omdat ik vaak buiten ben en de zon mijn lippen uitdroogt. Deze is van Babylips en had ik gekregen voor mijn verjaardag van een vriendin.

Nagellak: Ik draag veel open schoenen in de zomer, en daarom heb ik altijd een leuk kleurtje op zowel mijn teennagels als mijn vingernagels. Ik houd heel erg van blauw en heb daarom ook 3 verschillende blauwtinten gepakt voor dit artikel. Deze nagellakjes zijn van Essence en Golden Rose.

Zonnebril: Iets wat ik elke dag gebruik, mits de zon schijnt natuurlijk ;) Deze is van de Zweedse winkel Glitter. Als je ooit eens in Zweden bent en je komt een Glitter tegen, moet je echt even naar binnen gaan. Het is een soort van Six/Accessorize met allemaal mooie sieraden, haar spulletjes, tasjes en nog veel meer.


Mason Jar: Sinds ik deze heb gekocht gebruikt ik het elke keer als ik buiten ga zitten in de zon. Mijn favoriete drankje van nu is lekkere koude citroenlimonade met ijsklontjes. Ik heb deze Mason Jar bij de Big Bazar gekocht, en voor mijn verjaardag had ik er een gekregen en die kwam van de Hema.

Haarelastiekje en haarclipje: Vaak heb ik mijn haar los, maar soms krijg ik het gewoon zo warm op mijn hoofd en nek door al dat loshangende haar, dat ik mijn haar vastmaak met een clipje of een knot of staart maak met een elastiekje.

Mascara, BB-cream en poeder: Wanneer het zo warm is gebruik ik eigenlijk bijna geen make-up, ik vind dat gewoon niet lekker zitten en meestal zweet het toch allemaal weer weg. Het enige wat ik gebruik is eigenlijk een BB-cream, een beetje poeder en een beetje mascara. De BB-cream is van Garnier en deze vind ik erg fijn. De mascara en de poeder zijn van Essence.


Body Splash: Vaak vind ik het te warm voor parfum, een body splash is een hele goede vervanger. Het is lekker fris en niet zo'n zware geur. Deze is van het merk Balea van de Duitse winkel DM. Hij ruikt echt super tropisch, naar sinaasappel en mango :)

Zonnebrand: Natuurlijk heb je deze nodig in de zomer, want wie wilt er nou zo pijnlijk rood worden? Deze is van Nivea en is een spray, zelf vind ik sprays is fijner dan crèmes, omdat het lekkerder uitsmeert en niet zo'n dikke, witte laag achterlaat.

Handcrème: Ook in de zomer heb ik soms last van droge handen, en dan is een handcrème handig om mee te nemen. Deze is erg lekker, hij is van the Body Shop.

Deze essentials samen met een goed boek, leuke muziek, een lekkere handdoek om op te liggen, snacks en veel water zorgen voor een relaxte zomerse dag!


Dit waren mijn zomer essentials. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat gerust een reactie achter met jullie zomer essentials!
Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Leuke essentjals! in de mijne zit ook de all about matt powder van essence, hij is echt geweldig hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja de All About Matt Powder van Essence is echt super goed haha :)

      Verwijderen