maandag 1 juni 2015

My June Goals

Hej hej!

Het is alweer juni, de zomer komt steeds dichterbij! Vandaag kijk ik terug naar de goals van vorige maand en maak ik nieuwe goals voor in de maand juni.



1. Nog meer shoppen
Ik heb niet heel veel geshopt, maar ik heb wel voor het eerst een high waisted jeans gekocht. Die zat zo lekker dat ik er later nog eentje heb gekocht ;) Ook heb ik een paar leuke shirtjes gekocht voor in de zomer, deze zagen jullie voorbijkomen in een shoplog. Verder heb ik eigenlijk niet heel veel geshopt, maar dat komt hopelijk nog wel!


White Wine, Lemonade, & Mint Cocktail with Raspberries
2. Terrasje pakken
Niet echt een terrasje gepakt maar wel vaak zelf in de zon gezeten met ijsthee of koude citroenlimonade. Komende maand wil ik nog vaker lekker in de zon gaan zitten met een koud drankje.


3. Veel uitstapjes maken
Dit heb ik vorige maand best wel gedaan. Ik ben naar de Beautygloss Party, de Toppers en naar de Flying Dutch geweest. Aankomende week ga ik ook nog naar een festival. Naar het strand ben ik nog niet geweest, en ook ben ik alleen wezen shoppen in Amsterdam en niet in een andere stad.

De goals voor deze maand:



1. Heel hard gaan leren voor de tentamens
De tentamens komen er weer aan en hier wil ik echt heel goed voor gaan leren. Juist dit laatste blok is ontzettend moeilijk en verwarrend, maar ik wil het wel halen dus moet ik extra hard mijn best gaan doen. Hopelijk lukt het me om voor alle vakken een voldoende te halen zodat ik mijn propedeuse haal!


2. Yoga
Ik heb al een hele lange tijd een yogamatje in mijn kamer liggen die nog steeds in de verpakking zat... Laatst heb ik hem maar eens opengemaakt en ging ik een yogasessie van Youtube doen. Dit beviel me erg goed! Ik werd er zo ontspannen van en heb daarna heerlijk geslapen. Hier wil ik dus veel meer mee bezig zijn. Een paar keer in de week lekker helemaal ontspannen.


How To Make Healthy Flavored Water At Home #Refinery29
3. Gezond eten en drinken
Ik ga het weer proberen; gezonder eten. Deze keer probeer ik om door de weeks geen snoep, koek en chips te eten en geen frisdrank te drinken. In plaats daarvan pak ik fruit, yoghurt, crackers of rauwkost. In het weekend eet ik wel gewoon lekkere dingen, anders ga ik dit nooit volhouden haha. En natuurlijk begint het weekend vrijdagmiddag en eindigt het zondagavond :)

Dat waren dan alweer de goals voor de maand juni. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en tot de volgende keer!
Hejdå!
Xx Carmen

1 opmerking:

  1. Heey! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Voor meer informatie kun je een kijkje nemen op mijn blog: www.bloggersnote.com! Hopelijk vul je 'm in!

    BeantwoordenVerwijderen