zaterdag 6 februari 2016

Budgettip: rubberen haarelastiekjes Primark

Hej hej!

Jullie konden laatst in de shoplog van de Primark zien dat ik nieuwe haar elastiekjes heb gekocht. Deze heb ik nu een paar weken in gebruik gehad, en vandaag wil ik jullie er wat meer over vertellen!



Zoals jullie zien gaat het hier om die rubberen elastiekjes die op een telefoonsnoer lijken. Ik had al eens gehoord van deze soort elastiekjes, en was er erg benieuwd naar.
In het begin dacht ik dat het niks voor mij zou zijn, maar nu ik ze in gebruik heb vind ik ze toch wel heel erg fijn!

Door deze elastiekjes te gebruiken krijg ik bijna geen knik in mijn haar, ook heb ik het gevoel dat mijn haar veel gezonder blijft. De elastieken blijven goed in mijn haar zitten. Op een gegeven moment heb ik wel het idee dat ze een beetje uitrekken, maar dan doe ik ze gewoon nog een keertje om mijn staart of knot heen.
Als ik het elastiek uit doe is het veel groter en uitgerekt, maar na een uurtje of twee is het weer geslonken, best wel grappig eigenlijk.


Ja, ik vind dit zeker een budgettip! Een goede dupe voor de Invisiboble. Sinds ik deze elastiekjes heb draag ik eigenlijk geen normale meer!

Deze rubberen haarelastiekjes zijn voor €2,- te koop bij Primark.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: