woensdag 10 februari 2016

Nieuwe serie: Quantico

Hej hej!

Laatst hoorde ik van iemand uit mijn klas dat zij de serie Quantico aan het kijken was. Ik was benieuwd wat voor soort serie het was, en ben meteen gaan googelen. Het zag er spannend en interessant uit, en ik ben de serie gaan kijk. Vandaag wil ik jullie er wat meer over vertellen.



Quantico is de plek waar je wordt opgeleid om een FBIer te worden, de FBI Academy. Deze serie volgt een paar hoofdpersonen, deze hoofdpersonen zijn net allemaal aangekomen in Quantico om aan de FBI training te beginnen. Hoe beter je deze personen leert kennen, hoe meer je erachter komt dat iedereen wel een geheim met zich meedraagt.

Op een gegeven moment gaat de serie verder in de tijd. Alex Parrish (1 van de hoofdpersonen, ook de beste van de klas) wordt in het puin van Grand Central New York City aangetroffen. Ondertussen is zij al een FBI agent, en wordt ze meegenomen naar het bureau. Daar aangekomen wordt ze ondervraagd, ze komt erachter dat zij de hoofdverdachte van deze aanval is. In haar appartement zijn ook verschillende sporen gevonden van spullen waarmee bommen gemaakt kunnen worden. Vanaf dit moment gaat Alex zelf op onderzoek uit, ze is er namelijk ingeluisd.


Telkens zie je flashbacks van wat er allemaal in Quantico gebeurde, en ik het heden zie je dat Alex verschillende oud klasgenoten opzoekt of om hulp vraagt.

De grote vraag is natuurlijk: Wie heeft de aanslag op Grand Central gepleegd? Het is iemand uit haar klas in Quantico geweest, maar wie het is....

Ja, ik vind het een leuke serie! Het is spannend en je leert de verschillende personages goed kennen. Ook blijf je kijken omdat je zo graag wilt weten wie nou de aanval gepleegd heeft.

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Ik zag hier laatst een trailer van op tv, lijkt me een goede serie!

    BeantwoordenVerwijderen