zondag 14 februari 2016

Liebster Award


Hej hej!

Ik ben door Saspiration genomineerd voor de Liebster Award! Heel erg bedankt, echt heel erg leuk! Ik ben al eens eerder genomineerd, maar dit keer zijn het weer hele andere vragen en daarom dacht ik dat het wel leuk zou zijn om ook deze keer weer de vragen te beantwoorden.



Het is de bedoeling om eerst 11 vragen te beantwoorden. Vervolgens verzin je zelf weer 11 vragen en nomineer je weer andere bloggers. Here we go!

1. Wat is het eerste wat je doet als je wakker wordt?
Snel de wekker uitzetten. Nog heel eventjes blijven liggen, maar daarna al vrij snel uit bed om me aan te kleden.

2. Als je vast zat op een onbewoond eiland, wat zouden dan de drie belangrijkste dingen voor je zijn?
Familie, water en eten.

3. Wat is je favoriete tv serie?
Bron (the Bridge), maar ik ben ook weer begonnen met Pretty Little Liars en ook Orange is the New Black vind ik erg leuk!

4. Welke dag in de week vind je het leukst en waarom?
Ik vind vrijdag, zaterdag en zondag altijd wel lekker. Gewoon een beetje aan school werken of een dagje weg of werken.

5. Noem een product waarvan je hoorde dat het goed was, maar wat jij zelf niet zo goed vond
Hmmm lastig! Ik kan eigenlijk niks bedenken...

6. Wat is je favoriete parfum?
Ik draag op dit moment vaak de Dreamy Garden van Etos en de Frosted Plum Shimmer Mist van the Body Shop.

7. Wie of wat zou je willen spelen in een film?
Of de badguy, of juist degene die alles oplost en de badguy dood maakt.

8. Lees je op dit moment een boek? Zo ja, welke?
Ik ben toevallig laatst begonnen aan het eerste boek van Harry Potter, de Steen der Wijzen. Ik heb alle films al gezien en die vond ik echt super lek, daarom heb ik me nu ook maar aan de boeken gewaagd.

9. Wat is je lievelingskleur?
Blauw!

10. Heb je een favoriete game?
Just Dance vind ik altijd wel heel erg leuk om te doen, maar verder speel ik niet echt spelletjes.

11. Wat is je favoriete taartsmaak?
Chocolade!


De bloggers die ik nomineer zijn:
- Floor van The Moments of Today
- Sija van Read All About It
- Joanne van Make People Stare
- Jennifer van JenniferZ
- Lisa van Revive Style

En dit zijn de 11 vragen:
1. Wat is je favoriete kleur nagellak?
2. Wat is het laatste wat je doet voordat je gaat slapen?
3. Wat vind je lekkerder; koek, cake of taart?
4. Wat is je favoriete stad/plaats?
5. Welke film heb je als laatste gezien?
6. Welk seizoen vind je het leukst en waarom?
7. Liever echte Hollandse pot of 'buitenlands' eten?
8. Wat is je favoriete beauty- of verzorgingsproduct?
9. Als je maar 1 kleur zou mogen dragen, welke kleur zou dat dan zijn?
10. Schrijf je liever met een pen of met een potlood?
11. Welk buitenlands snoep vind je het allerlekkerst?

Veel succes!

Hejdå!
Xx Carmen

4 opmerkingen: