zaterdag 27 februari 2016

Sweden here I come

Hej hej!

Eindelijk is het lekker vakantie, daar was ik wel aan toe. Morgen vertrek ik samen met Saskia van Saspiration naar Zweden, gezellig een weekje naar 'huis'!


Ik neem alleen handbagage mee, dus dat is altijd goed opletten wat je meeneemt en hoeveel. Gelukkig mag je meestal naast een klein koffertje ook een extra tas meenemen het vliegtuig in.

In mijn rugzak doe ik de spullen die ik tijdens de vlucht nodig heb en de spullen waar ik snel bij moet kunnen komen. Zo heb ik mijn e-reader mee, een lippenbalsem, oortjes en kauwgom. Ook neem ik natuurlijk mijn paspoort, geld en wat te eten mee het vliegtuig in.


Qua vloeistoffen mag je natuurlijk niet zoveel meenemen. Ik neem alleen een roldeo, dagcrème, kleine parfum, lippenbalsem, BB-cream, mascara, kleine tandpasta en reinigingsdoekjes mee. De rest heb ik in Zweden nog wel liggen of koop ik daar gewoon.


Aangezien het in Zweden zo rond de 0 graden is, doe ik lekker een warme trui aan een neem ik er twee mee. Ook gaat mijn warme pyjama mee en wollen sokken. Ik doe mijn warme winterjas aan en neem een dikke sjaal, muts en handschoenen mee.
Ik heb dit keer alles opgerold en in mijn koffer gelegd, op zich werkt dat best wel goed! Ik heb het idee dat er meer in de koffer past op deze manier, ook is het allemaal wat overzichtelijker.


Ik heb echt onwijs veel zin in komende week! Jullie ook allemaal een fijne vakantie toegewenst :)

Hejdå!
Xx Carmen

4 opmerkingen:

  1. Handig dat je alles hebt opgerold in je koffer, ik ga dat ook eens proberen, dat scheelt vast ruimte. Fijne vakantie Carmen! :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, volgens mij scheelt het toch weer wat ruimte. Dank je wel!

      Verwijderen
  2. Ik probeer ook altijd het oprol systeem, maar op de een of andere manier werkt het nooit bij mij.. (: Hele fijne vakantie! xoxo Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen