vrijdag 7 oktober 2016

My September Favorites

Hej hej!

Wat gaat de tijd toch snel, het is alweer oktober! Na een heerlijk warme september, is de herfst nou toch echt op komst. De dager worden korter, de bladeren vallen van de bomen en paddenstoelen komen overal weer op. Vandaag wil ik graag mijn favorieten van afgelopen maand delen, van de maand september. Favorieten op het gebied van beauty en lifestyle.

Pumpkin Spice Latte
Mijn grootste favoriet op het gebied van drinken: de Pumpkin Spice Latte van de Starbucks! Elk jaar kijk ik weer uit naar dit heerlijke drankje. Sinds dit jaar heb ik het ook voor het eerst als frappuccino geproefd tijdens de warmere dagen en deze viel ook heel goed in de smaak. Het is gewoon zo'n heerlijk kruidig drankje, perfect voor in de herfst!
Bron
Heel Holland Bakt
Ja ja, mijn favoriete tv-programma is eindelijk weer begonnen! Elke zondagavond zitten we met ze allen op de bank, met een kopje thee en koffie, om een uur lang naar heerlijke taarten, koekjes en gebakjes te kijken. André van Duin presenteert het verrassend goed, soms liggen we met ze allen helemaal in een deuk van zijn grapjes. Het is een super leuk programma om te kijken en je leert en erg veel van op het gebied van bakken. Na een aflevering zit ik altijd helemaal vol inspiratie.
Bron

Zweedse boeken
Ik houd heel erg van lezen en doe het ook elke dag. Mijn moeder neemt altijd Zweedse boeken mee, zodat ik mijn Zweeds een beetje bij kan houden. Sinds september ben ik weer Zweedse boeken aan het lezen, vooral de Zweedse crime series.

Dove Shower Gel - Sweet Cream with Peony
Nu het buiten weer koud is, gebruik ik graag een wat dikkere douchegel. Deze van Dove vind ik op dit moment erg fijn om te gebruiken. Aan de geur moest ik aan het begin wel erg wennen, aangezien het best wel zoet is. Na het een paar keer gebruikt te hebben, raak ik gewend aan de douchegel en vind ik hem lekker dik, romig en voedend.
Hema Gezichtsmasker
Vorig jaar schreef ik al over mijn favoriete dagcrème en nachtcrème van de Hema. In dezelfde verzorgingslijn zit ook een gezichtsmasker, deze heb ik afgelopen maand een paar keer geprobeerd en ik ben enthousiast. Het is een masker dat maar 3 tot 5 minuten op je gezicht hoeft te zitten, daarna kan je het lekker afspoelen met lauwwarm water. Ideaal voor als je niet zo heel veel tijd hebt, maar toch je gezicht wat extra voeding wilt geven.

Maggi Opkikker
Een lekker tussendoortje, meestal neem ik het na de lunch, is een kopje Opkikker. Een soort Cup a Soup, maar dan meer bouillon. Er zijn verschillende smaken op de markt verkrijgbaar, wij gebruiken vaak de tomaat en pikante kip. Erg lekker om even bij op te warmen en lekker snel en makkelijk te maken.
Bron

Case Logic Laptop Rugzak
Ik was al een tijdje op zoek naar een goede rugzak waar ook mijn laptop in kan. Na een beetje rondkijken op internet kwam ik deze van Case Logic tegen. Hij heeft een speciaal vak voor een laptop en ook een vak voor een ipad. Verder zijn er meerdere grote en kleine vakken, heel erg handig. Op deze manier kan ik gemakkelijk mijn laptop meenemen, elke dag.

Dit waren mijn favorieten van afgelopen maand!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten