zondag 30 oktober 2016

New In: hardloop buideltasje en brushegg

Hej hej!

Een tijdje geleden heb ik weer een bestelling geplaatst bij Aliexpress. Na een paar weken wachten lagen er twee pakketjes op de mat. Vandaag laat ik zien wat ik heb gekocht en hoe de dingen in gebruik zijn!

Hardloop buideltasje
In dit en dit bericht konden jullie al lezen dat ik ben begonnen met hardlopen, hoe ik het vond, hoe ik de kilometers aan het opbouwen was en hoe ver ik nu ben. Ik liep altijd met een band om mijn arm waar mijn mobiel in kan, zodat ik de timer in kon stellen en muziek kon luisteren. Helaas zat deze band nooit zo lekker, hij was veel te groot en ik moest er altijd een zweetbandje onder dragen. Ook moest ik een knoop in de band leggen, zodat de band niet af gleed. Op een gegeven moment was ik het helemaal zat en besloot ik om een buideltasje te kopen. Aangezien deze in Nederland nogal duur kunnen zijn, ging ik op zoek op Aliexpress. Uiteindelijk heb ik een leuk tasje kunnen vinden!


Dit buideltasje kocht ik bij deze verkoper voor maar €2,10! Echt een ontzettend handig ding, het tasje heeft 2 vakken en is verstelbaar. Het grote vak is ideaal voor een mobiel, het vakje vooraan is handig om je sleutels in te bewaren. Zelf laat ik het grote vak een klein beetje open staan, zodat mijn oortjes daar uit kunnen komen om muziek te luisteren. Tot nu toe ben ik heel erg tevreden met dit tasje!

Brushegg
Dit 'ei' kwam ik ook tegen op Ali voor maar €1,08 en voor dat ik prijsje wilde ik deze brushegg wel uitproberen! Het is een speciale tool die je kan gebruiken bij het wassen van je make-up kwasten. Tot nu toe was ik mijn kwasten altijd met een beetje shampoo en warm water in mijn hand, maar deze tool lijkt me ook erg handig om mee te werken. Aan de onderkant van het ei zit een gat, hier kan je 2 vingers in doen zodat je daarna met je kwast over de ribbels kan gaan. Ook kan je het ei gewoon in je hand leggen, aangezien het hier de perfecte maat voor heeft.


En werkt het? Jazeker! Als je de shampoo op de brushegg doet, je kwast een beetje nat maakt en vervolgens met je kwast door de shampoo gaat, komt al de viezigheid eraf. Was alles af met water, doe alles nog een keer totdat je kwast helemaal schoon is! Echt ontzettend handig, je hoeft niet meer met je vieze kwast in je hand te wrijven maar gebruikt dit eitje gewoon. Doordat er allemaal ribbeltjes op zitten, krijg je je kwasten gemakkelijk schoon.

Ja, ik ben ontzettend blij met beide aankopen. Allebei erg handige dingen voor weinig geld. Voor dit soort dingetjes is Aliexpress echt een super handige site. Hebben jullie wel eens iets gekocht bij Aliexpress? Zo ja, wat en voldeed het aan je verwachtingen?

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten