maandag 14 april 2014

Vitsippor en appelmuffins

Hej hej!

Van het weekend hebben we weer gewandeld en heb ik een paar foto's gemaakt.
We zagen dit keer veel vitsippor (bosanemoon), een wit bloemetje dat opkomt wanneer het lente wordt, in hele velden.
Zie hier een paar foto's van de vitsippor!






Verder heb ik nog een paar andere foto's gemaakt. 

Gele bloemetjes 

Bootje aan de oever van de rivier.

Deze boom is zo apart, kijk die wortels eens!

Vandaag heb ik lekkere appelmuffins gemaakt! Heb er net al eentje geproefd en ze zijn goed gelukt :)
Het recept is heel erg simpel. Gewoon een muffinbeslag maken en appel met kaneel en suiker er doorheen mengen, dan in de oven en klaar zijn ze!





Het weer hier is jammer genoeg nog steeds niet heel erg lekker. Van het weekend waren en veel buien en gisteren waaide het ook hard. Nu schijnt het zonnetje af en toe, maar in de verte zie ik een hele donkere lucht..
Hopelijk wordt het beter weer, want ik heb nou toch wel zin om lekker in het lentezonnetje te zitten!

Iedereen een fijne week toegewenst!
Xx Carmen

1 opmerking:

  1. Hoii! :)
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    Voor meer details: http://l-eef.blogspot.nl/2014/04/liebster-award.html

    ♥ Eva

    BeantwoordenVerwijderen