maandag 11 mei 2015

Beautygloss Party 2015


Hej hej!

Zaterdag 2 mei ben ik samen met een vriendin naar de Beautygloss Party geweest, en vandaag vertel ik er over!

De Beautygloss Party werd georganiseerd door blogster en youtubester Mascha van Beautygloss. Het was in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
Om 13 uur was de opening, Mascha liep het podium op en de party was begonnen!


Hierna was er een optreden van TP4Y!

Na het optreden gingen we lekker alle standjes af. Er waren heel veel beauty- en fashionmerken aanwezig die allemaal verschillende leuke dingen verkochten. Ook kregen we 3 muntjes waarmee je een cupcake en drinken kon gaan halen.
Hoe schattig zijn deze cupcakes!
Bij de stand van Deauty heb ik een beautybox gekocht. Ze hadden speciaal voor de party een kennismakingsbox voor maar €7,50, dus die nam ik mee!

Ook was er nog een optreden van Kenny B, de zanger van het liedje Parijs.


Ik heb echt een ontzettende leuke dag gehad, het was gewoon 1 groot feest in de beurs van Berlage! Bij de uitgang kregen we ook allemaal nog een goodiebag, super leuk!

Ik begin eerst met de inhoud van de beautybox van Deauty.
De volgende spulletjes zaten in de box:
- Ginkgo's Secret handcreme van Rituals
- pH5 Protection Soft Shower van Eucerin
- Herstellende Shampoo Haver van Weleda
- Wonderlight Luminizer + Brightening Base van So Susan
- Laquer Rouge RD 607 van Shiseido

En dan nu natuurlijk de goodiebag, want daar zaten ook hele leuke dingen in!
- De Grazia nr 10
- Water & Fresh met munt en limoen van Water & What U Need
- Get The Volume Föhnspray van Andrélon
- Lash Princess mascara van Essence
- Luminous Nails 5 in 1 care polish van Catrice
- Perfect Touch lipstick van Big Bazar
- 99 Shades of Bronze van Devoted Creations
- Ik kreeg nog een pakje van Libresse, info over het Beautygloss vriendinnenweekend en voucher voor Vitality Spa in Amsterdam

Ik heb echt een geweldige dag gehad, ik ga er zeker volgend jaar weer heen. Het is zeker een aanrader als je van dit soort feestjes/beurzen houdt!

Hejdå!
Xx Carmen


2 opmerkingen: