donderdag 7 mei 2015

Shoplog: Primark, Berskha en H&M

Hej hej!

Laatst was ik weer eens in het centrum van Hoofddorp en heb ik weer eens lekker geshopt!
Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om weer eens een shoplog op mijn blog te zetten.

Als eerste ging ik naar de Primark. Hier hadden ze allemaal weer leuke zomerkleding. Ik ging het pashokje in met 8 dingen, maar kwam er uiteindelijk met maar 3 dingen weer uit. De rest was te groot, te klein of zat gewoon niet lekker.

Het eerste kledingstuk wat ik kocht is een blauw topje met een leuke print. Dit topje was maar €5,- en zat lekker losjes, deze ga ik zeker in de zomer dragen!

Het volgende wat ik kocht is een donkerblauw topje met een witte dromenvanger. Dit topje was maar €3,- en voor dat geld kon ik het niet laten liggen!

Het laatste kledingstuk wat ik bij de Primark kocht is zo'n lekker fluffy vest. Ik had al zo'n vest in het zwart, maar nu hadden ze een lichtere variant hangen die ook nog eens in de aanbieding was. Ik houd echt van dit soort vesten, ze zijn heerlijk warm en ontzettend zacht. Dit vest was €9,-

Hierna ging ik naar de Berskha. Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke, goed zittende high waisted jeans. Er zijn tegenwoordig zo veel van die leuke korte shirtjes, dan heb je zo'n hoge broek wel nodig :) Bij de Berskha zag ik er een paar liggen. Ik paste er eentje en hij zat erg lekker dus ik heb hem maar meteen meegenomen. Deze high waisted jeans is €25,-.

Als laatst ging ik naar de H&M. Hier zag ik een ontzettend leuk shirtje, blauw met wit. Dit shirtje is €10,-

Dit was de shoplog alweer! Ik ben nog lang niet uitgeshopt, want de winkels liggen vol met leuke zomerse kleren.

Hejdå!
Xx Carmen


4 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen, dat vest is wel erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja dat vest is echt zo lekker warm en fluffy :)

      Verwijderen
  2. Die vesten van Primark zijn super fijn! Heb ze zelf ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten! Ik heb er nu 2 vesten en 1 trui van en ze zijn zo fijn :)

      Verwijderen