dinsdag 26 mei 2015

De Toppers: Crazy Summer

Hej hej!

Zaterdagavond was het zover, ik ging voor het eerst naar de Toppers! Mijn tante had kaartjes gekocht via Vakantieveilingen en zaterdag was het dus zover.

We gingen met de trein naar de Arena. Op het station zagen we al verschillende mensen met witte broeken. Hoe dichter we bij de Arena kwamen, hoe meer mensen we zagen met witte kleding. Het thema van deze keer was namelijk Crazy Summer: wit me een zomers tintje. Zelf had ik een witte broek met een wit hemdje aan, een bloemenkrans in mijn haar en een bloemenkrans om mijn nek.


We hadden een zitplaats op een van de hoogste rijen. Het podium, wat eruit zag als een eiland, was goed zichtbaar en er hing een scherm zodat we alles goed konden zien.

Om 20.30 begon het aftellen. Jammer genoeg kwamen de Toppers precies aan de andere binnen en zagen wij niks omdat het scherm ervoor hing. Op het scherm was het ook te zien, maar in het echt is natuurlijk leuker. Ze kwamen in een soort van boomhut naar beneden, daar aangekomen stapten ze een boot in en kwamen ze varend naar het eiland.



Het was gewoon 1 groot feest. Iedereen zong mee met de liedjes die gezongen werden en het was hartstikke gezellig.
Er waren ook een paar gasten. Zo kwamen onder andere Edsilia Rombley, Willeke Alberti, Roxeanne en André jr. Hazes, Barry Hay en the Village People.



Ik heb echt een super leuke avond gehad!




Op de weg terug naar huis keek ik snel hoe het ging voor Zweden op het Eurovisie Songfestival. Måns stond de hele tijd tweede en ik dacht dat hij het niet meer zou redden. Toen we thuis kwamen hebben we snel de tv aangezet en precies op dat moment zagen we dat hij genoeg stemmen had en dat hij dus gewonnen had! Ik was zo blij, voor Zweden is Eurovision echt iets groots en ik vind zijn liedje ook echt heel goed. Na deze mooie avond ben ik lekker me bedje in gegaan en heb ik heerlijk geslapen :)



Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten