dinsdag 19 mei 2015

Uitstapje en shoplog: Centro in Oberhausen

Hej hej!

Vorige week vrijdag ging ik samen met mijn vriendin, haar zusje en haar tante naar het overdekte winkelcentrum Centro in Oberhausen. Ik was daar nog nooit geweest en had wel weer eens zin om lekker op stap te gaan, dus toen mijn vriendin vroeg of ik mee wou zei ik meteen ja!

We gingen lekker vroeg weg want het was toch wel iets meer dan 2 uur rijden voordat we er waren. Gezellig met 4 meiden in de auto, met muziek en veel gelach.

Bij Centro aangekomen zijn we eerst lekker bij de Starbucks koffie gaan drinken, dat hadden we echt wel even nodig na die lange zit. Ik nam een Caramel Macchiato, dat blijft toch wel mijn favoriet :)
Daarna was het tijd om de buit binnen te halen bij de DM. DM is een soort van Duitse Kruidvat, maar dan net iets goedkoper. Ze hadden er onder andere douchegel voor €0,55, spray deo voor €0,85 en shampoo voor €0,65! Super goedkoop dus! Ik heb dus even lekker een voorraadje gekocht, zodat ik weer een jaar vooruit kan haha.

Na de DM zijn we lekker gaan rondkijken bij de rest van de winkels. Ze hadden er van alles, onder andere C&A, Pull & Bear, Only, Vero Moda, Pimpkie, New Yorker, the Body Shop, Yves Rocher, Rituals, Lush en nog veel, veel meer.
Als lunch aten we curryworst met brood, ik had dit nog nooit gegeten maar mijn vriendin en haar zusje waren hier zo enthousiast over dat ik het ook nam. Het was inderdaad erg lekker, een braadworst in stukjes gesneden met warme currysaus.
Na het eten gingen we verder met het shoprondje. Weer kwamen we langs allemaal leuke winkels waar we met ze allen lekker gingen neuzen. Jammer genoeg zaten de kledingstukken die ik paste elke keer net niet goed en heb ik niks meer gekocht, alleen al die spullen van de DM.

En dan nu het shoploggedeelte, die eigenlijk alleen maar uit de spulletjes van de DM bestaat, haha. Toch vind ik het wel leuk om ze even te laten zien.


Hair Spray €0,85; Body Spray €1,95; Douchegel €0,55; Shampoo €0,65; Scheergel €1,25

Zoals ik al eerder schreef heb ik douchegel gekocht, ook een shampoo, body spray, hairspray en scheergel. Er waren nu heel veel producten met lekkere tropische geuren. Zoals jullie kunnen zien zijn de spullen van het merk Balea, dit is het huismerk van de DM.


Mini Deo Nivea €0,65; Mini Deo €0,45; Deo Spray €0,85; Handcrème €0,85; Lippenbalsem €0,85; Rol Deo €0,55  

Ook hadden ze allemaal lekkere deo's. Ik heb 2 sprays meegenomen en 1 roller. Er was een hele wand met allemaal mini's, reisverpakkingen om mee te nemen. Hier heb ik 2 kleine deo sprays meegenomen, die vind ik namelijk erg handig om in mijn tas te hebben.


Tea Tree olie €1,95; Wattenstaafjes €0,25; Haarklipje €2,45; Reinigingsdoekjes €1,25; Wattenschijfjes €0,85; Make-up/concealer kwast €3,95; Tangle Teezer €14,95


Als laatste heb ik nog een voorraadje wattenschijfjes, reinigingsdoekjes en wattenstaafjes gekocht. Ook kocht ik een make-up/concealer kwast, ik ben erg benieuwd of dit wat is! De tante van mijn vriendin kwam aan met Tea Tree olie, ze zei dat dit erg goed is voor de huid, en voor €2,- wou ik het wel proberen. Als laatste mijn duurste aankoop, namelijk de Tangle Teezer. Ik had hier al vaak goede dingen over gelezen en vond het wel eens tijd dat ik deze ook ging uitproberen. Ik ben voor de blauw/roze gegaan.

Dit was mijn dagje in Centro in Oberhausen. Ik kan het jullie zeker aanraden, het is een lekker groot winkelcentrum met allemaal leuke winkels waar je wel een hele dag zoet bent.
Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Ik ben er toevallig laatst geweest en vond het echt prachtig! Zoveel winkels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is er inderdaad echt super leuk, echt een leuk uitje als je een dagje in een groot winkelcentrum wilt shoppen!

      Verwijderen