donderdag 2 juli 2015

My Holiday Goals!

Hej hej!

Het is eindelijk zover, eindelijk is het dan zomervakantie. Ik kijk hier al zo lang naar uit, gewoon lekker een paar weken niet aan school denken en lekker lui doen. Heerlijk vind ik dat!
Deze zomer ga ik eerst 2 weekjes naar Frankrijk en daarna 3 weken naar Zweden. Vanavond ga ik al weg. Ik heb er zo'n zin in :)

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om goals te maken voor deze vakantie, en na de vakantie te kijken aan hoeveel ik me gehouden heb.




Goals voor in Frankrijk:

  • Genieten van het heerlijke weer
  • Veel stokbrood, croissants en Franse kaasjes eten
  • Een wijngaard bezoeken en natuurlijk ook de wijn proeven
  • Lekker uitrusten bij het zwembad met een goed boek
  • Barcelona bezoeken (1 week zijn we dicht bij de Spaanse grens!)
  • Wandelen in de mooie natuur
  • Veel foto's maken
  • Toch ook wel een beetje sportief doen, zoals tennissen en zwemmen
  • Gezellig met familie leuke dingen doen




Goals voor in Zweden:
  • Lekkere recepten uitproberen van Pinterest, Youtube en uit kookboeken
  • Vaak barbecueën als het in de avond nog lekker weer is
  • Uitstapjes maken naar leuke steden en andere dingen
  • Uitrusten in de tuin met een goed boek en een muziekje
  • Ook weer veel foto's maken
  • Het gezellig maken met mijn ouders en broertje voordat ik weer terug ga naar Nederland
  • Zwemmen in een meertje
  • Een loppis bezoeken
  • Varen

Dat zijn mijn goals voor de vakantie! Vanavond is het dan zover, dan ga ik op vakantie naar Frankrijk voor 2 weekjes. Daarna vlieg ik gelijk door naar Zweden en blijf ik daar ook nog 3 weekjes. Ik weet niet zo goed hoe het met de wifi zit in de huisjes in Frankrijk waar wij verblijven, dus ik weet ook nog niet of ik kan bloggen.... Maar zodra ik wifi heb dan zal ik weer wat posten!
Fijne vakantie iedereen!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier in Frankrijk en daarna in Zweden! Maar dat gaat helemaal goed komen denk ik. :)
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen