zondag 5 juli 2015

Aanrader: E-reader

Hej hej!

Zoals jullie misschien wel weten houd ik heel erg van boeken lezen, ik lees echt letterlijk elke dag. Een paar maanden terug had ik een paar keer de e-reader van mijn nichtje geleend, omdat ze daar leuke boeken op had staan. Deze beviel me echter zo goed dat ik zelf ook een e-reader heb aangeschaft. Vandaag ga ik jullie daar wat over vertellen!

Toen de BTW-actie van de Mediamarkt was, heb ik mijn slag geslagen. Ik kocht de PocketBook Basic Touch e-reader, deze heeft mijn nichtje ook en ik was erg tevreden over het gebruik. Ook kocht ik via Aliexpress een hoesje, zodat ik het mooi kan opbergen en het beschermt is tegen krasjes.

Dit is hem dan! Dit scherm is te zien wanneer hij uit staat. Het hoesje is zo'n boekje, zodat zowel de voorkant als de achterkant beschermt is.

Er zit een bibliotheek op de e-reader en hier staan alle boeken die je er zelf op gezet hebt. Zelf heb ik het onderverdeeld in Deutsch, Nederlands en English. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar Nederlandse boeken gelezen, maar als ik eens een keer zin heb om in een andere taal te lezen heb ik boeken bij me. Hier zijn de Nederlandse boeken en reeksen te zien die ik nu op mijn e-reader heb staan.

En zo ziet het eruit als je een boek aantikt en begint met lezen. Op dit moment ben ik bezig met het boek Après-Ski van Suzanne Vermeer. Ziet er net uit als een gewoon boek toch? De tekst is goed te lezen en ook kan je het lettertype en de lettergrootte veranderen.

Zo ziet het eruit zonder het hoesje. Het is gewoon een dun apparaatje wat lekker in de hand ligt en ook niet te zwaar is.

Ik ben echt ontzettend blij met dit apparaatje en heb er nu al heel veel plezier mee beleefd. Ik heb al meerdere boeken hierop gelezen. Ben jij net zo'n boekenwurm als mij, dan is een e-reader misschien ook wel iets voor jou!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Laat gerust een reactie achter met jullie favoriete boeken :)
Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen: