woensdag 8 juli 2015

Tip: Schoolspullen van de Action

Hej hej!

Het is zomervakantie en de nieuwe schoolspullen voor aankomend schooljaar liggen alweer in de winkel. V&D met de schoolcampus, Hema met verschillende leuke spulletjes en ook Kruidvat heeft schoolspullen.
Vandaag wil ik het over de schoolspullen van de Action hebben. Deze zijn goedkoop en ook leuk, ideaal voor als je niet heel veel geld hebt of gewoon niet veel geld wilt uitgeven aan schriften, een agenda enzovoort.

Laatst was ik bij de V&D schoolcampus om voor een nieuwe agenda te kijken. Ik moet eerlijk toegeven dat ze echt ontzettend leuke dingen hebben, maar ik vind het gewoon zonde van mijn geld om een agenda van €15,- te kopen die ik toch niet elke dag gebruik. Vroeger kocht ik altijd agenda's bij de schoolcampus, maar nu ben ik al blij met een simpele agenda.
Ook ging ik langs de Hema om te kijken voor een nieuwe agenda. Hier hadden ze verschillende leuke agenda's met leuke prints voor ietsje minder geld dan bij de schoolcampus. Ik had bijna een leuke oranje agenda gekocht, maar ik wou eerst nog even bij de Action kijken of ze daar misschien leuke agenda's hadden.

En die hadden ze! Toen ik er was waren er nog maar een paar agenda's, de rest was uitverkocht. Toch heb ik nog een hele leuke agenda kunnen vinden voor maar €2,-!

Dit is hem dan! Zelf vind ik hem echt heel erg leuk met al die verschillende bloemen en die gouden letters op de voorkant. Voor die €2,- kon ik hem gewoon niet laten liggen

Aan de binnenkant zit een spiegeltje. Ik denk niet dat ik dit echt ga gebruiken, maar misschien is het wel handig om soms te checken of je haar en make-up nog wel goed zit.

Ook de pagina's met de data zijn niet zo saai zoals je wel eens bij die goedkopere agenda's ziet. Ze hebben een leuk kleurtje van zowel lichtgroen en de roze bloemen.
Ik ben er helemaal blij mee. Afgelopen schooljaar had ik gewoon een simpele agenda van de Bruna, maar die was toch een beetje aan de kleine kant en daarom heb ik nu voor een iets grotere gekozen.

Dan heb ik nog een item dat ik al het hele jaar bij de Action koop, namelijk een collegeblok met tabbladen. Ik heb elke periode iets van 3 of 4 lessen waarbij ik aantekeningen moet maken, een collegeblok met tabbladen is hier heel handig voor. Je neemt gewoon elke keer hetzelfde collegeblok mee en loopt dus niet rond met allemaal verschillende schriften die je vaak vergeet om mee te nemen.
Deze keer heb ik voor een blauwe gekozen, maar er zijn ook zwarte en roze als ik het goed heb. Voor €2,- heb je een groot, dik collegeblok met tabbladen die je voor verschillende vakken kunt gebruiken, super handig dus!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat jullie iets hebben aan deze tip!
Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Leuke agenda! En inderdaad, die collegeblokken met tabbladen zijn echt ideaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja echt super handig, ik gebruik eigenlijk nooit meer van die losse schriftjes.

      Verwijderen