dinsdag 15 december 2015

Christmas Wishlist

Hej hej!

De feestdagen komen er weer aan! Bij ons staat de kerstboom sinds een week in de woonkamer en buiten hangt verlichting. Elke avond gezellig met ze allen op de bank met kaarsjes aan en een kopje warme thee.
En bij Kerstmis horen natuurlijk cadeautjes! Vandaag laat ik jullie mijn Christmas Wishlist zien.

Heerlijke cadeausets van The Body Shop
Ik houd echt van de producten van TBS, ze ruiken allemaal zo lekker! Rond deze tijd hebben ze vaak hele leuke cadeausets met de speciale kerstproducten. Hier zie je een pakketje met de nieuwe lijn Frosted Plum, een appel met producten van de lijn Glazed Apple (love die geur!) en een pakketje met producten uit de Wild Argan Olie lijn.

Just Dance 2016
Dit spel lijkt me echt heel erg leuk! Op dit moment hebben we oudere versies van Just Dance, en ik dans regelmatig op die nummers. Een nieuwe versie van Just Dance lijkt me ook erg leuk, dan kan ik weer nieuwe dansjes leren!


Daisy van Marc Jacobs
Dit staat echt al jaren op mijn verlanglijstje, maar ik vind het te duur om zelf te kopen. Telkens als ik in een drogist of parfumerie ben, ruik ik aan deze heerlijke geur. Eigenlijk vind ik alle versies van Daisy lekker, dus dat wordt nog lastig om te kiezen ;)

Leuke boeken
Iets waar je mee blij kunt maken is een goed leesboek of een kookboek. Ik houd echt van lezen en koken en bakken vind ik ook heel erg leuk om te doen!
Onder andere lijken me bovenstaande boeken erg leuk. Je ziet hier Wreck This Journal, een boek met verschillende opdrachten die je moet uitvoeren. Ook twee kookboeken van Jamie Oliver; namelijk Jamie in 15 minuten en Jamie's super food voor elke dag. Zelf heb ik in Zweden het boek Jamie in 30 minuten, en daar staan zulke lekkere recepten in dat ik nog wel een kookboek van Jamie wil. Dan nog twee kookboeken; Chickslovefood 5 or less kookboek en Gewoon wat een studentje 's avonds eet. Dit lijken me leuke boeken voor als je een keer zin hebt om lekker en snel een heerlijke maaltijd op tafel te zetten. Tot slot nog het boek Girl Online, dit lijkt me gewoon een lekker boek om te lezen met een dekentje en een kopje thee.

Dit was mijn kerst verlanglijstje! Wat staat er bij jullie op jullie verlanglijstjes?
Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten