donderdag 3 december 2015

New In: Dopper

Hej hej!

Ik schreef een paar maanden geleden over de Behållare waterfles van IKEA. Deze waterfles kocht ik voor €3,-. Het is een herbruikbare waterfles, zodat ik niet telkens een wegwerpflesje hoefde te kopen.

Jammer genoeg zitten er nu allemaal kleine barstjes in deze fles, en moest ik op zoek naar een nieuwe. Toen Bruna laatst een aanbieding had, heb ik mijn slag geslagen!


Ik ben uiteindelijk voor de paarse versie van de Dopper gegaan! Ik denk dat de meeste van jullie de Dopper wel kennen. Dopper streeft naar een wereld waar mensen zich bewust zijn van het milieu. Ze hebben duurzame design flessen voor water ontworpen. Ook steunen ze drinkwater projecten. Ze proberen single-use plastic afval te verminderen.

Zelf vind ik dit echt hele goede doelen en werk ik hier graag aan mee!


De dopper ligt lekker in de hand, is heel erg licht en heeft een goed formaat. Er kan 450 ml in. Zelf vul ik de Dopper meestal nog 1 of 2 keer als ik een dag op school zit.

De fles bestaat uit 3 delen: de fles, de witte cup en de dop. Op deze manier is het heel makkelijk schoon te maken. Ook kan je dus het witte gedeelte als een kopje gebruiken. De Dopper is geschikt om in de vaatwasser te doen, maar zelf maak ik hem toch liever gewoon met de hand schoon voor de zekerheid. Ook is de Dopper BPA en en gifvrij, super goed dus!

De Dopper is bij verschillende winkels en online verkrijgbaar en de prijs ligt op €12,50. Wanneer je een Dopper koopt, steun je ook nog eens de drinkwaterprojecten in Nepal. Een win-win situatie dus! Kijk op https://dopper.com/nl/ voor meer info.

Ik ben echt helemaal blij met mijn Dopper, zoals jullie vast al door hadden. Zeker een aanrader als je een goed, mooi waterflesje zoekt dat ook nog eens goed voor het milieu is!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten