dinsdag 22 maart 2016

My Birthday Wishlist

Hej hej!

Aangezien ik alweer bijna jarig ben (donderdag 31 maart wordt ik 21!), leek het me wel leuk om een verlanglijstje te maken en deze met jullie te delen.

Handig om te hebben:
Ik gebruik al jaren de fineliners van Stabilo en ik vind ze ontzettend fijn. Het is wel zo dat ik merk dat ze steeds meer uitdrogen en minder kleur afgeven, daarom wil ik graag een nieuw setje.

Ook wil ik een lekker warm, fluffy dekentje die ik kan gebruiken als ik een serie of film aan het kijken ben op mijn kamer. Ik slaap op de zolder en dat kan soms nog best wel eens koud zijn, daarom lijkt me zo'n dekentje echt ideaal.


Beauty:
Ik houd echt heel erg veel van de producten van the Body Shop. Vooral de body butters vind ik super lekker. De body butter Wild Argan Oil die bij mij in de kast staat is bijna op. Deze gebruik ik altijd als ik gewerkt heb, het is namelijk lekker dik en het doet geen pijn bij de wondjes op mijn handen.

De body butter Green Tea heb ik wel eens geroken in de winkel en lijkt me ook lekker.

De scrub Microdermabrasion Vitamin C is ook heel erg fijn, helaas is ook deze bijna op.


Boeken:
Lezen is echt iets wat ik elke dag doe, maar ik vind het ook wel leuk om een beetje creatief bezig te zijn. Aan het begin van 2016 ben ik begonnen met Q and A a day, een soort van dagboekje waarbij je elke dag een vraag moet beantwoorden. Dit houd je 5 jaar vol en zo kan je zien wat je de afgelopen 5 jaar eigenlijk allemaal gedaan hebt. Zulke doe-boekjes vind ik erg leuk, en daarom zou ik er nog wel een paar willen hebben.
Wreck This Journal lijkt me vooral grappig, aangezien je bij dit dagboek van alles mag doen om het te slopen.
Listograpy is meer een boek waarin je verschillende lijstjes maakt, echt iets voor mij want ik maak heel vaak lijstjes als ik dingen af moet hebben.
Memorandom is een soort dagboek met verschillende dingen die je moet doen of moet beantwoorden.

Dan nog het kookboek Kookschool deel 2. Dit boek kreeg mijn vriendin voor haar verjaardag. Ik bladerde het door en het zag er allemaal zo mooi en overzichtelijk uit. Echt een handig boek voor mijn uitzet.


Dingen voor mijn uitzet & overig:
Koffie, ik houd ervan! Om nou elke dag een bakkie cappuccino te gaan kopen gaat me iets te ver, daarom zou ik graag een thermosfles willen hebben. Zo kan ik gewoon thuis koffie zetten en dit meenemen naar school.

Verder ben ik al een beetje aan het verzamelen voor mijn uitzet. In Zweden heb ik onder andere een hele mooie glazen schaal en taartplateau van een glasblazerij. Ook ligt daar al een houten snijplank, verschillende bakspullen en een cupcakestandaard.
Blond Amsterdam vind ik echt een heel leuk merk met super mooi servies, hier zou ik graag wat spulletjes van willen hebben. Ook het Poolse merk Bunzlau heeft super mooie schalen, kopjes en theepotten. Een mok van Starbucks is natuurlijk ook heel leuk om je koffie, chai, thee of warme chocolademelk uit te drinken!

Dit was mijn birthday wishlist! Eigenlijk best wel veel als ik het zo bekijk, maar het meeste is alvast voor mijn uitzet en kan dus ook nog op een later tijdstip worden gekocht of worden gegeven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat staat bij jou nog op je verlanglijstje?

Hejdå!
Xx Carmen



SV: Hej hej! Idag delar jag min önskelista, jag fyller nämligen 21 år nästa vecka! Som ni ser på bilderna är det mesta som jag önskar saker som man behöver när man ska bo för sig själv. Ni ser också några böcker, jag älskar nämligen att läsa. Produkter från the Body Shop tycker jag om väldigt mycket, därför står de också på min önskelista.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten