maandag 28 maart 2016

Spring Has Sprung Tag

Hej hej!

De lente zit in de lucht, de knoppen komen aan de bomen en de vogeltjes beginnen steeds harder te fluiten. Het leek mij wel een goed moment om een lente tag in te vullen, namelijk de Spring Has Sprung Tag. Here we go!

Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit?
Laatst las ik dat roze en blauw de kleuren zijn die deze lente veel gedragen zullen worden. Ik ben gek op blauw, dus dat komt mooi uit! Streepjes en kant zullen ook weer populair worden. Kant vind ik erg mooi om te dragen, en ook streepjes houd ik van. Ook vind ik het gewoon fijn dat ik weer wat lichtere kledingstukken aan kan, zoals pasteltinten en felle kleurtjes.

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Ik denk dat ik voor shirtjes ga. Een spijkerbroek of zwarte broek met een leuk shirtje en een jasje eroverheen.

Wat ga je doen tijdens de vakantie in de lente?
Eigenlijk heb ik nog geen plannen gemaakt. Als het goed is heb ik 1 week vakantie in begin mei, ik denk dat ik dan gewoon een beetje ga chillen en rustig aan ga doen, bijkomen van al het leren haha.


Wat je is favoriete lente lipkleur?
Zelf draag ik niet zo heel vaak lippenstift, maar als ik wat op doe is het meestal de kleur 07 Natural Beauty van Essence. Dit is een soort nude kleur, maar met iets meer roze erin. Zelf houd ik wel van die my lips but better kleurtjes, dus ik denk dat ik er nog meer ga aanschaffen. Soms draag ik de kleur 250 Matt About Pink van Catrice, maar de lipstick van Essence is wel echt mijn favoriet!


En je favoriete lente nagellakkleur?
Pastelkleuren, zoals bijvoorbeeld mintgroen of heel lichtblauw. Ook wit en roze vind ik mooi.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
Pastel, en dan vooral mintgroen!

Wat is je favoriete lente drankje en snack?
Citroenlimonade of ijstheelimonade (maar dat drink ik in de zomer ook heel veel). Favoriete lente snack zijn denk ik paaseitjes, vooral die lekkere van de Jamin met verschillende vullingen.



Welke activiteiten heb je gepland voor deze lente?
Toevallig heb ik laatst kaartjes gekocht voor de Beautygloss party wat begin mei plaatsvindt. Verder heb ik nog geen plannen gemaakt, maar dat komt vast nog wel :)

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Hmm, zo vaak kom ik nou ook weer niet bij de Starbucks. Nee, ik heb geen idee eigenlijk, misschien dat ik deze lente wel een favoriet krijg.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Jaaaaa. Nu draag ik meestal zwart, maar daar komt straks wel verandering in als de zon weer gaan schijnen!

Waar het je het meeste zin in als het gaat om te lente van dit jaar?
Gewoon dat het lekker langer licht is, vaker de zon schijnt en dat het weer wat warmer wordt. Straks kan de winterjas weer lekker de kast in en kunnen de dunnere jasjes weer tevoorschijn gehaald worden.


Dit was de Spring Has Sprung Tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Wat vind jij het leukste aan de lente?

Hejdå!
Xx Carmen


SV: Hej hej! Idag har jag en tag för er! Den handlar om våren, let's go! 
- Favorit nagellack och lipstick i våren: Nagellack i pastelfärger och lipstick i nude färger
- Favorit kläder i våren: Tröja med jeans och en fin jacka
- Vad jag ska göra i lovet: Jag har inga planer, vi får väl se!
- Favorit drycka och godis: Citronsaft eller iste och choklad påskägg
- Vad tycker du mest om när våren kommer: Sol, att det är ljust ute och att det blir allt varmare!

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! En ook leuk met de Zweedse taal erbij! Ik blijf Zweden met alles en eromheen mooi vinden en alleen al deze kleine dingetjes vind ik al leuk :) Ik neem de tag binnenkort even van je over :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Super leuk dat je het Zweeds ook leuk vind, heel leuk om te horen! Ja, neem gerust de tag over hoor :)

      Verwijderen