zondag 22 mei 2016

Invisibobble Original

Hej hej!

Zoals jullie al konden lezen in het artikel over de Beautygloss Party heb ik de Invisibobble Original gekocht. Vandaag wil ik vertellen wat ik er van vind!
Ik had al zulke elastiekjes van de Primark, maar aangezien ik altijd zoveel goede dingen over de echte Invisibobble hoorde wilde ik deze toch ook een keertje uitproberen. Toen ik deze elastiekjes tegen kwam bij de Beautygloss Party nam ik ze voor €4,95 mee!

De Invisibobble beloofd de volgende dingen:
- Geen knik meer in je haar
- Minder hoofdpijn
- Door het gladde oppervlak zal het het haar niet beschadigen
- Door het design zal het elastiek een sterke grip hebben
- Geen natte elastiekjes meer

Er zijn op dit moment zo'n 8 kleuren verkrijgbaar, zelf koos ik voor Crystal Clear (doorzichtig). Ik heb de elastiekjes zowel gebruik direct na het douchen, dus met nat haar, als op school in het laboratorium en tijdens het werken.
Ik zit gemiddeld zo'n 4 uur in het lab en dan moet lang haar altijd in een staart. Ik gebruikte de Invisibobble en ben erg tevreden! Het elastiekje bleef goed in mijn haar zitten en toen ik het uit mijn haar haalde was er bijna geen bobbel te zien.
Werken doe ik ook zo rond de 4 uur, namelijk vakken vullen. Hierbij ben ik veel aan het bewegen en moet ik vaak bukken. Ook hier bleef het elastiekje goed in mijn haar zitten, al had ik wel het idee dat de staart een beetje uitgezakt was op het eind. Misschien had ik het elastiekje nog een keer om de staart heen moeten draaien, maar het ging opzich prima zo.
De Invisibobble zit ook lekker als ik er een knot mee maak met mijn natte haar, ook hier blijft het weer goed zitten!
Het elastiekje rekt wel uit na een dag in mijn haar, maar niet zoveel als die van de Action. Ook zijn ze binnen een uurtje of twee weer hetzelfde formaat als voorheen.


Ja, ik ben heel erg tevreden over deze haarelastiekjes en raad ze iedereen aan! Het blijft goed in je haar zitten en je hebt achteraf bijna tot geen bobbel in je haar.

De Invisibobble is onder andere online te koop bij Douglas voor €4,95, er zitten drie stuks in een verpakking.

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten