zondag 8 mei 2016

Shoplog: DM Duitsland

Hej hej!

In de meivakantie was een vriendin van mij naar Duitsland gegaan om een dagje te shoppen. Ze vroeg aan mij of ik nog dingen nodig had van de Duitse drogisterij DM. Vorig jaar was ik voor het eerst in de DM en nam ik lekker een voorraadje deo en douchegel mee, omdat het daar echt ontzettend goedkoop is! Aangezien mijn voorraadje nu wel een beetje op is vroeg ik of ze wat spulletjes voor mij mee kon nemen, en dat heeft ze gedaan!
Allereerst deo's. Deze zijn goed, ruiken lekker en zijn goedkoop! Ik koos voor de Pink Pomelo, een zure/zoete geur. Ook koos ik voor een neutrale geur. Een roldeo is ook altijd handig om in huis te hebben. Ook nam ik twee mini deo's, mini's vind ik altijd handig om in mijn tas te hebben wanneer ik uit huis ga. Helemaal nu het weer warm weer wordt!
Prijzen: Deospray Pink Pomelo en Sensitive €0,85. Mini €0,45 p.s. Roldeo €0,55


Bodylotion vind ik altijd handig om in huis te hebben. Ondanks het lekkere weer heb ik soms toch nog last van een droge huid en dan vind ik het heerlijk om mezelf lekker in te smeren na het douchen. Ik koos voor de geur melk en honing, een romige, zoete geur. De douchegels van de DM zijn ook altijd ontzettend lekker. Toen ik op de website zag dat ze nu een douchegel hebben met de geur van limoen en munt wist ik meteen dat ik deze moest hebben! En ja hoor, hij ruikt ontzettend lekker! Mojito voor onder de douche. Scheergel is altijd handig, helemaal als het een lekker geurtje heeft zoals deze die naar kokosnoot ruikt! Voor mijn moeder bestelde ik een voetencrème.
Pijzen: Bodylotion €1,95. Douchegel €0,55. Scheergel €1,15. Voetencrème €1,25

Bodyspray met de geur van watermoloen, wie wilt dat nou niet hebben? Echt een super lekkere geur, zo ruik je de hele dag door naar watermeloen. Ook hadden ze nu een lippenbalsem met watermeloen geur. Vaseline had ik nog helemaal niet, maar vond ik toch wel erg handig om te hebben. Desinfecteeregel leek me ook erg handig om te hebben als je een dagje de deur uit gaat. Nu hadden ze kleintjes met lekkere geurtjes en in een soort houder zodat je ze aan je tas kunt hangen, handig! Reinigingdoekjes zijn altijd handig en ook was ik benieuwd naar de maag&darm thee.
Prijzen: Bodyspray €1,95. Lippenbalsem €0,85. Vaseline €1,25. Desinfecteeregel €1,95. Reinigingsdoekjes €1,25. Maag&darm thee €0,85

Dit waren de spulletjes van de DM! Ik ben vooral heel erg blij met de bodyspray, douchegel en de deo's! Ook allemaal super goedkoop, dus ben je een keer in Duitsland ga dan zeker even een kijkje nemen bij de DM!

Hejdå!
Xx Carmen

2 opmerkingen:

  1. Bodyspray met watermeloen geur? Dat klinkt zo tof! Ik zou dat echt een keertje willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ruikt inderdaad echt naar watermeloen! Lekker verfrissend!

      Verwijderen