vrijdag 22 juli 2016

Bloginsider: Veracamilla en L'Oréal | deel 2

Hej hej!

Zoals ik in dit berichtje al schreef, was ik uitgenodigd als Bloginsider voor L'Oréal en Veracamilla. Ik mocht vijf weken lang de nieuwe producten uit de L'Oréal Elvive Extraordinary Clay testen. Vandaag vertel ik jullie wat ik van de producten vind en wat er na vijf weken met mijn haar gebeurd is!

Het eerste wat mij opviel was de leuke verpakking. Echt een hele leuke kleur, mintgroen/licht blauw met zwarte letters en roze details. Toen ik de flesjes openmaakte kwam er een ontzettend lekkere geur. Mmm de shampoo en conditioner ruiken echt heel lekker! Een beetje fris en fruitig te gelijk.

De eerste keer dat ik de shampoo gebruikte, werd mijn haar heerlijk fris en schoon met een luchtig gevoel. Ook rook het heel erg lekker en bleef mijn haar de hele dag lekker ruiken.
De eerste keer dat ik de conditioner gebruikte, werd mij haar heerlijk zacht en glad. Ook hier bleef mijn haar lekker ruiken.

De shampoo en conditioner vind ik echt heel erg fijn in gebruik! Vooral de geur vind ik ontzettend lekker, maar ook wat de producten met mijn haar doen. Mijn haar blijft voor ongeveer 3 dagen lang fris, hierna moet ik het toch echt wel weer wassen. Het blijft lekker ruiken, het glanst en voelt fris aan. Ja, ik ben echt heel blij met deze twee nieuwe producten en blijf ze lekker gebruiken totdat ze helemaal op zijn.

Over de droogshampoo ben ik wat minder enthousiast. Ook deze ruikt weer ontzettend lekker, maar ik heb niet het gevoel dat het mijn haar minder vet maakt. Op de verpakking staat dat je het op de haarwortels moet sprayen van ongeveer 30 cm afstand, dan 2 minuten moet laten intrekken en dan voorzichtig moet doorkammen. Ik heb de droogshampoo meerdere malen gebruikt, maar toch bleef mijn haar wat vettig. Heel erg jammer! Ik had gehoopt dat deze droogshampoo mijn haar minder vet zou maken, zodat ik nog een dagje over straat kon lopen zonder eerst maar haar te wassen. Helaas was dit dus niet het geval. Misschien dat mijn haar en hoofdhuid niet geschikt is voor deze droogshampoo en werkt het bij anderen juist wel heel goed.

Ja, de nieuwe L'Oréal Elvive Extraordinary Clay producten zijn erg fijn in gebruik! Vooral de shampoo en conditioner vind ik heel erg fijn. Zeker het proberen waard :)

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten