dinsdag 19 juli 2016

Mijn agenda 2016-2017

Hej hej!

De zomervakantie is begonnen en alle nieuwe schoolspullen liggen alweer in de winkel. Agenda's, schriften, kaftpapier, pennen en nog veel meer is alweer te vinden bij onder andere Hema, Kruidvat en de Bruna. Zelf vind ik het altijd wel leuk om een agenda te kopen, vandaag laat ik jullie mijn nieuwe agenda zien!
Vorig jaar had ik een agenda bij de Action gekocht, namelijk deze. Een hele leuke agenda voor maar weinig geld. Toch vond ik hem toch wat aan de grote kant en wilde ik voor komend jaar een kleinere variant hebben.
Ik ben onder andere bij de Bruna, AKO, Primera, Hema en Kruidvat wezen kijken voor agenda's. Jammer genoeg vind ik de agenda's bij de Hema een beetje tegenvallen vergeleken met vorig jaar. Iets te kinderachtig voor mij en geen leuke printjes. Primera en AKO hebben net zoals bij de Bruna de agenda's van de bekende merken. Zelf hoef ik niet per se een dure agenda, een simpele vind ik ook prima. Ook wilde ik dit jaar graag een wat kleiner formaat, zodat ik het makkelijker mee kan nemen elke dag.

Bij de Bruna kwam ik zes verschillende agenda's van het merk Awesome Girls tegen. Dit merk kende ik nog niet, maar de agenda's trokken al meteen mijn aandacht door de leuke kleuren en printjes.

Ik ben uiteindelijk voor de blauwe variant met de twee ananassen op de voorkant gegaan.
Elke bladzijde ziet er anders uit, dit is wat deze agenda juist zo leuk maakt. De meeste pagina's zijn wit met kleine ananasjes, broccoli of ijsjes en een quote, maar er zitten ook gekleurde pagina's tussen. Er zijn ook nog speciale pagina's:
- Pagina's waar je je rooster in kunt plakken
- Cijferlijsten
- Voordat de maand begint is er een maandplanner waarin je de belangrijkste dingen van die maand op kunt schrijven
- Pagina's voor notities
- Kleine coupons met quotes die je uit kan knippen en uit kunt delen
- Een lijst met dingen dat je in jaar 2017 wilt verbeteren
- DIY bookmarks
- #100happydays challenge





Deze agenda heeft een lekker klein formaatje, namelijk 10 x 15 cm. Zo is het lekker makkelijk mee te nemen in je tas. De kaft is stevig maar kan wel bewogen worden. De zijkant van de bladzijden is oranje, wat de agenda nog kleurrijker maakt. Ook heeft de agenda een lintje, zodat je bij kunt houden in welke week we zitten.

De agenda is bij de Bruna te koop voor €8,95.

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten